کد خبر : 1526332 | 05 خرداد 1397 ساعت 13:19 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

بن عطیه: از حضور در مراکش کیف می کنم

تیم ملی مراکش لژیونر صاحب نام یا بازیکن های دورگه شاغل در لیگ های معتبر اروپا کم ندارد ولی در بین همه آنها مهدی بن عطیه از ارج و قرب متفاوتی برخوردار است.

بن عطیه: از حضور در مراکش کیف می کنم 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع مرکزی یوونتوس با این که در شهر اسون در جنوب پاریس متولد شده عرق خاصی به سرزمین پدری خود دارد و از هر فرصتی برای ابراز احساسات میهن پرستانه خود استفاده می کند.


کاپیتان شیرهای اطلس فردای ورود به کشورش و پیوستن به اردوی تیم ملی، ویدئویی را منتشر کرده و در آن حال و هوای این روزهای خودش را اینگونه توضیح می دهد:


"من در لحظات بسیاری از حضورم در مراکش کیف می کنم. اولا همینکه پایم اینجا می رسد، مزه آب و هوا و عطر این سرزمین را استشمام می کنم و از دیدار برادران و خواهران لذت می برم. بعد می رسم به اردوی تیم ملی و سلام و علیک و تجدید دیدار با رفقا و کادرفنی تیم ملی که مدت ها همدیگر را ندیده بودیم. این هم یکی دیگر از لحظاتی است که کیف می کنم. اما آخرین لحظه ای که من کیف می کنم، لحظه ای است که بعد از ورود به اتاقم برادر کوچکم امین به من می پیوندد(امین کنارش در تصویر دیده می شود) یکی از استعدادهایی که آینده درخشانی ان شاءالله در فوتبال خواهد داشت".

دیدگاه‌ها