کد خبر : 1526361 | 05 خرداد 1397 ساعت 14:46 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

جشن هت تریک تاریخی رقیب پرسپولیس

رقیب تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان جشن هت تریک تاریخی اش در فصلی که گذشت را برگزار کرد.

جشن هت تریک تاریخی رقیب پرسپولیس

به گزارش" ورزش سه" الدحیل قطر  را می توان موفق ترین تیم غرب آسیا در فصلی که گذشت قلمداد کرد. این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با نتایج بسیار خوب، در رقابت های فوتبال باشگاهی در قطر به سه گانه دست یافته و در تصاحب جام قهرمانی هت تریک کند. الدحیل در این فصل از رقابت ها علاوه بر قهرمانی در لیگ ستارگان قطر در مسابقات امیرکاپ و قطر کاپ نیز به مقام قهرمانی رسید.  


این تیم بعد از قهرمانی در سومین جام قهرمانی اش در این فصل مراسم جشنی با حضور تعدادی از مسئولان باشگاه از جمله عدنان علی مدیر اجرایی، اسماعیل احمد مدیرتیم، برخی از ستاره های الدحیلی از جمله خالد مفتاح و اسماعیل محمد برگزار کرد. در این جشن الدحیلی ها بیش از هرچیز به دنبال نمایشی کردن دستاوردهای این تیم هستند که عمر خیلی طولانی ندارد. الدحیل در سال 2017 با ادغام دو باشگاه لخویا و الجیش شکل گرفت و با جذب ستاره های گران قیمت و مطرح توانست خیلی زود تبدیل به یکی از قدرت های اصلی غرب آسیا شود.


بهترین فصل الدحیل در حالی رقم خورده است که این تیم می تواند تعداد جام هایش را به عدد چهار برساند. این تیم با حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا این شانس را دارد که برای اولین بار طعم قهرمانی در لیگ قهرمانان را بچشد البته این تیم باید برای رسیدن به فینال ابتدا پرسپولیس قهرمان ایران را از پیش رو بردارد. الدحیل در این فصل با مربیگری جمال بلماضی الجزایری-فرانسوی توانسته نتایج فوق العاده ای بگیرد و به نظر می رسد برای قهرمانی در آسیا نیز بازهم بازیکنان گران قیمتی به این تیم اضافه شوند هرچند بلماضی گفته است که فصل آینده قصد دارد تیمی متشکل از جوانان بسازد

 

1304824

دیدگاه‌ها