کد خبر : 1526367 | 05 خرداد 1397 ساعت 15:04 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

توقف مذاکرات بین باشگاه رئال و پدر نیمار

فلورنتنیو پرز هرگونه تماس و مذاکره با پدر نیمار را به آینده موکول کرد و اکنون تمام توجهات به تمدید با رونالدو و فینال لیگ قهرمانان معطوف شده است.

توقف مذاکرات بین باشگاه رئال و پدر نیمار

به گزارش "ورزش سه"، شایعات پیوستن نیمار به رئال مادرید در تابستان پیش رو، هفته هاست که در رسانه های مختلف اروپایی بازتاب داشته و واکنش های مختلفی را نیز موجب شده است.

در باشگاه پاری سن ژرمن اطمینان دارند که نیمار حداقل فصل آینده را نیز در پاریس خواهد ماند اما در اسپانیا معتقدند که پرز قصد دارد با پیشنهادی 300 میلیونی و به هر طریقی، نیمار را به خدمت بگیرد.

 

 

1304827

 

 

در همین رابطه امروز نشریه موندودپورتیوو ادعا کرد که رئیس باشگاه رئال مادرید هرگونه مذاکره با پدر نیمار را نیمه کاره گذاشته و اعلام کرده است که ابتدا فینال لیگ قهرمانان و سپس تمدید با رونالدو در اولویت های باشگاه قرار دارد. به همین دلیل است که در چند روز اخیر، هیچ صحبتی از نیمار در رسانه های مادریدی به میان نیامده است.

 

پرز برای اینکه جو حاکم بر تیم، در آستانه فینال لیگ قهرمانان تحت تاثیر نیمار نباشد، مذاکرات با پدر نیمار را متوقف کرده است. از طرف دیگر او قصد دارد در چند روز آینده، دستمزد رونالدو را نیز افزایش داده و هرگونه احتمال جدایی او را غیرممکن کند.

پرز همچنین علاقه مند است تا در قضیه نیمار، کارها مستقیما بین مدیران دو باشگاه پیش برود و او ابتدا رضایت الخلیفی(مدیر قطری پی اس جی) را جلب کند و سپس با پدر نیمار بر سر جزئیات قرارداد پای میز مذاکره بنشیند.

دیدگاه‌ها