کد خبر : 1526373 | 05 خرداد 1397 ساعت 15:27 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

برتری فاحش رئال بر لیورپول در شبکه های اجتماعی

رئال از بسیاری جهات برتری های محسوسی بر لیورپول دارد و شانس اول قهرمانی چمپیونزلیگ محسوب می شود.

برتری فاحش رئال بر لیورپول در شبکه های اجتماعی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید و لیورپول امشب فینال لیگ قهرمانان اروپا را در کی‌یف اوکراین برگزار می‌کنند. رئال از لحاظ کیفیت بازیکنان، نسبت به لیورپول برتری محسوسی دارد و به همین خاطر و البته تجربه تیم ‌اسپانیایی افراد زیادی معتقدند سفید پوشان شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. با این حال برتری رئال تنها در رابطه با این بخش نیست.

 

 

1303503

 

 

رئال در شبکه‌های اجتماعی نیز اختلاف زیادی با تیم انگلیسی دارد. سفیدپوشان پر طرفدارترین تیم در این شبکه‌هاست. کریستیانو رونالدو نیز محبوب‌ترین ورزشکار و فرد معروف به حساب می‌آید.

مهاجم پرتغالی، مرد شماره یک در شبکه‌های اجتماعی است. او در فیس بوک ۱۲۲ میلیون، توییتر ۷۳ میلیون و در اینستاگرام ۱۲۶ میلیون دنبال کننده دارد. نزدیک است تعداد طرفداران او در یوتیوب به یک میلیون برسد. فوق ستاره پرتغالی در مجموع ۳۲۱ میلیون دنبال کننده در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دارد.

 

 

1303496

 

 

محمد صلاح، ستاره لیورپول ۲۹ میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد. او ۹ میلیون در فیس بوک، نزدیک به ۶ میلیون در توییتر و ۱۳.۷ میلیون در اینستاگرام طرفدار دارد. مهاجم مصری یکی از ورزشکارانی است که در این فصل پیشرفت زیادی داشته است. او اگر به این روند ادامه‌ دهد می‌تواند یکی از پرطرفداراترین‌ها باشد. جالب این جاست که او رونالدو را و رونالدو نیز او را فالو نمی‌کند.

 

از طرفی رئال ۲۰۰ میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد و لیورپول ۴۹ میلیون.

در جریان فینال سال ۲۰۱۷، ۳۴ میلیون نفر در رابطه با این بازی (رئال مادرید – یوونتوس) در فیس بوک صحبت کردند. در توییتر این آمار به ۱۰ میلیون رسید. در اینستاگرام ۱۴ میلیون نفر به فینال پرداختند. این آمار به احتمال فراوان امسال بیشتر شود.

دیدگاه‌ها