کد خبر : 1526401 | 05 خرداد 1397 ساعت 16:58 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

سفر آسمان خراش ها به چین در غیاب حدادی

تیم ملی بسکتبال در غیاب حامد حدادی به اردوی تدارکاتی در چین می رود.

سفر آسمان خراش ها به چین در غیاب حدادی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال با ترکیبی متشکل از 13 بازیکن عازم چین می شود تا طی دو دیداری که در دو شهر مختلف برگزار می شود، به مصاف تیم ملی این کشور برود.


تیم ملی بسکتبال که از یک ماه پیش اردوهای آماده سازی خود را برای حضور در پنجره سوم رقابت های انتخابی جام جهانی و بازی های آسیایی آغاز کرد، فردا یکشنبه به چین سفر می کند .


سجاد مشایخی، آرن داوری، فرید اصلانی، بهنام یخچالی، صمد نیکخواه بهرامی، نوید رضایی فر، محمد جمشیدی، وحید دلیر زهان، اوشین ساهاکیان، روزبه ارغوان، میثم میرزایی، محمد حسن زاد  و آرمان زنگنه 13 بازیکن مدنظر مهران شاهین طبع برای سفر به چین هستند. 


در این میان غیبت حامد حدادی جزو اتفاقات عجیب به شمار می رود و در همین راستا شایعاتی پیرامون مخالفت او با حضور در چین شنیده می شود. 


نخستین دیدار آماده سازی تیم ملی بسکتبال مقابل چین چهارشنبه 9 خرداد برگزار می شود. دو تیم جمعه هم دومین دیدار تدارکاتی برابر یکدیگر را برگزار می کنند. دو دیدار ایران و چین در دو شهر مختلف برگزار می شود.

 

تیم ملی بسکتبال ایران در چارچوب پنجره سوم رقابت های انتخابی جام جهانی 8 تیرماه در قطر به مصاف تیم ملی این کشور می رود و 11 تیر ماه هم در تهران میزبان قزاقستان خواهد بود.

دیدگاه‌ها