کد خبر : 1526403 | 05 خرداد 1397 ساعت 17:07 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی: اگر حامد قهر کرده، چطور در تمرینات شرکت می کند؟

واکنش به غیبت مشکوک حدادی در سفر به چین

سرپرست تیم ملی بسکتبال شایعه قهر حامد حدادی از اردوی تیم ملی را رد کرد.

واکنش به غیبت مشکوک حدادی در سفر به چین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال ایران این روزها خود را برای حضور در 2 بازی پایانی مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2019 و همچنین بازی های آسیایی آماده می کند. با اینکه تمامی ستاره های بسکتبال ایران از جمله حامد حدادی از چند هفته قبل تمرینات خود را با سایر ملی پوشان آغاز کرده بودند، در سفر به چین تیم ملی غایبان بزرگی دارد. 


غیبت حامد حدادی در لیست تیم ملی بعد از اعتراض هایی که او در مصاحبه های خود از برپایی اردوی تدارکاتی در چین کرده بود، باعث ایجاد شایعات زیادی شد. 


مسعود قاسمی، مدیر تیم های ملی بسکتبال درباره چرایی غیبت نام حدادی در سفر به چین به "ورزش سه" گفت: با صلاحدید کادرفنی 13 بازیکن راهی چین می شوند. چند بازیکن مصدوم در تهران می مانند تا دوره درمانی خود را طی کنند. هیچ بازیکنی از تیم ملی خط نخورده و بعد از بازگشت از چین بار دیگر تمرینات با حضور تمامی بازیکنان برگزار می شود. درباره حامد حدادی هم صلاحدید کادرفنی این بوده که او در این سفر حضور نداشته باشد. 


وی در واکنش به شایعه قهر و ناراحتی حدادی افزود: این موضوع یک شایعه است. حدادی اگر قهر کرده، چطور در تمرین تیم ملی شرکت می کند؟ به خاطر بازی های سنگینی که در پیش داریم، ‌کادرفنی تصمیم گرفته با 13 بازیکن به چین برود. قطعا حدادی در سفرهای بعدی به صربستان و چین کنار تیم ملی خواهد بود.

دیدگاه‌ها