کد خبر : 1526412 | 05 خرداد 1397 ساعت 17:42 | 77.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس همچنان در انتظار نظر نهایی CAS

باشگاه پرسپولیس همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه عالی ورزش است.

پرسپولیس همچنان در انتظار نظر نهایی CAS

به گزارش "ورزش سه"، باز شدن یا نشدن پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها سوالی است که این روزها برای هواداران، مدیران و کادرفنی این تیم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و با توجه به نیاز قرمزها برای جذب بازیکن می تواند تا اندازه زیادی سرنوشت این تیم در فصل آینده را مشخص کند.


حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل قرمزها در این باره در اظهار نظری تازه می گوید: بارها اطلاع‌رسانی کرده‌ایم چون حق هواداران و مردم عزیز است که در جریان امور قرار بگیرند. هر چه به ما اعلام می‌شود، آن را رو راست و صادقانه به اطلاع هواداران می‌رسانیم تا مقداری از نگرانی‌شان کاسته شود اما جابه‌جایی‌های زمانی دست ما نیست. به ما می‌گویند دوم یا سوم خرداد نتیجه پرونده اعلام می‌شود اما در نهایت به زمان دیگری موکولش می‌کنند اما در راستای باز شدن پنجره نقل و انتقالات هیچ چیز معلوم نیست ولی کارهایی که باید انجام می‌دادیم را بیش از آن را انجام دادیم.


مدیرعامل پرسپولیس در ادامه صحبت های خود درباره آخرین جلسه دفاعیه این باشگاه در دادگاه عالی ورزش خاطر نشان کرد: همه اسناد، مدارک و دفاعیه‌های منطقی را جمع‌آوری کردیم. در آخرین دادگاه CAS نمایندگان حقوقی باشگاه ریزه اسپور حضور نداشتند چون قبلا رضایت آن‌ها را گرفته بودیم و در پرونده موجود بود. ما آخرین دفاعیاتمان را توسط وکیل پرونده انجام داده‌ایم و منتظریم ببینیم نظر نهایی چه خواهد بود.


قرمزپوشان تا شروع فصل نقل و انتقالات زمان مناسبی دارند و امیدوارند تا پایان صبر طولانی آنها با یک اتفاق ویژه در دادگاه عالی ورزش و کمیته انضباطی فیفا همراه باشد.

دیدگاه‌ها