کد خبر : 1526419 | 05 خرداد 1397 ساعت 18:01 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

جوانگرایی غرامت دارد

جلالی: برای آقاخان و نیازمند زود است جدا شوند

سرمربی پیکان می گوید اتفاق فصل قبل برای این تیم در فصل جدید هم در حال تکرار شدن است.

جلالی: برای آقاخان و نیازمند زود است جدا شوند

مجید جلالی در این باره به "ورزش سه" گقت: آنطور که از شواهد پیداست اتفاق فصل گذشته در این فصل هم برای پیکان در حال تکرار شدن است و ممکن است ما چند بازیکن تاثیرگذار خود را از دست بدهیم. این سرنوشتی است که در 35 ساله گذشته داشته ام.  در وحدت هم هر سال پایان فصل نه، ده بازیکن می رفتند و دوباره تیم را دوباره می ساختم و من با این تیم کاملا خو گرفته ام. الان این موضوع را با باشگاه پیکان در میان گذاشتم که وقتی یک تیم دوران موفق دارد، بازیکنان به طور طبیعی انتظاراتشان بالا می رود و می خواهند درآمد و موقعیت بهتری داشته باشند. 


او ادامه داد: الان در زمینه تمدید قرارداد با بازیکنان تاثیرگذارمان مشکلاتی داریم. من امیدوار هستم بودجه را بیشتر کنند تا بتوانیم بازیکنان مان را حفظ کنیم. در حال حاضر متاسفانه قرارداد همه بازیکنان یک ساله است.


سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا آقاخان با او در مورد جدایی صحبت کرده است یا نه هم گفت: من مرتضی را هنوز ندیده ام ولی مهدی شیری از همان اول با من در میان گذاشت و وقتی اشتیاق این بچه را برای حضور در تیم های بزرگ دیدم با جدایی اش موافقت کردم. مرتضی هم آن زمان که تصمیم قطعی بگیرد مطمئنا با من مشورت می کند.


جلالی در مورد جدایی پیام نیازمند هم می گوید: او هم در خواست هایی دارد و مشغول بررسی شرایط تیم هایی است که خواهان جذب او هستند. نیازمند قرارداد ندارد و ماندن او دست من نیست. نیازمند هم اگر تصمیمی بگیرد حتما با من صحبت می کند.


او در مورد این که پولی دست باشگاه پیکان را بابت جدایی بازیکنانش نمی گیرد هم گفت: البته بعضی از بازیکنان از تیم های پایه بالا آمده اند و اگر بخواهند بروند باید مبلغی را به عنوان حق رشد به باشگاه پرداخت کنند اما بازیکنی که قرارداد ندارد پولی بابت رضایت نامه اش به باشگاه نمی رسد.


جلالی در مورد جدایی آقاخان و نیازمند از پیکان گفت: دقیقا نظرم مثل نظری است که فصل قبل در مورد جدایی یزدانی و نعمتی دادم و بهتر است آنها یک فصل دیگر بمانند. اگر یکم حوصله کنند قطعا می توانند در شرایط بهتری تیم را ترک کنند. 


سرمربی پیکان در مورد کیفیت جوان هایی که قرار است جایگزین بازیکنان اصلی این تیم شود هم گفت: من جوان های خوبی را پیدا کرده ام ولی پر کردن جای بازیکنانی که دو سه سال در لیگ بازی کرده اند و با تجربه هستند ساده نیست. قطعا استفاده از بازیکنان جوان غرامت هایی دارد.


او در مورد لیست این تیم در فصل نقل و انتقالات هم گفت: لیست را داده ام. ما نمی توانیم بازیکن گران قیمت بگیریم، مگر اینکه به جای دو بازیکن یک بازیکن بگیریم تا بتوانیم بازیکنان با کیفیت تری جذب کنیم.

دیدگاه‌ها