کد خبر : 1526462 | 05 خرداد 1397 ساعت 21:30 | 120.1K بازدید | 0 دیدگاه

الیاسی به وعده اش درباره واگذاری عمل کرد

تراکتورسازی رسما به محمدرضا زنوزی واگذار شد

سرپرست باشگاه تراکتورسازی به وعده اش در خصوص واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی عمل کرد و مالکیت این باشگاه رسما به محمدرضا زنوزی واگذار شد.

تراکتورسازی رسما به محمدرضا زنوزی واگذار شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان و مسائل متعددی که درباره واگذاری باشگاه تراکتورسازی پیش آمده بود، سرانجام امشب قرارداد فروش تو به محمدرضا زنوزی امضا شد و مالک گسترش فولاد رسما صاحب امتیاز تراکتورسازی شد.


از حدود یکماه قبل که عباس الیاسی سرپرستی باشگاه تراکتورسازی را برعهده گرفت، او با صداقت و بدون ادعا حرف از واگذاری باشگاه به بخش خصوصی زد. همه چیز طبق وعده های الیاسی در این خصوص پیش رفت و با فراخوان رسمی برای فروش امتیاز باشگاه مشتریان جلو آمدند که در این بین مسئولان تراکتورسازی محمدرضا زنوزی را به عنوان واجد شرایط برگزیدند. در نهایت بعد از جلسات متعدد در این خصوص امشب قرارداد واگذاری تراکتورسازی به زنوزی امضا شد و او مالکیت باشگاه را برعهده گرفت.

 

 


الیاسی از روز اولی که حرف از واگذاری زد، مشکلات زیادی را تجربه کرد اما هرگز از مواضع خود در این خصوص کوتاه نیامد و طبق خواسته هواداران رسما این باشگاه به زنوزی واگذار شد. هواداران تراکتور از همان ابتدا که بحث واگذاری مطرح شد خواهان فروش امتیاز به زنوزی بودند که با تلاش های متعدد مسئولان باشگاه و به خصوص الیاسی این مهم به حقیقت پیوست.


حالا از فردا محمدرضا زنوزی رسما به عنوان مالک جدید باشگاه تراکتورسازی کارش را شروع خواهد کرد. بی تردید اولین خواسته هواداران تراکتورسازی بسته شدن تیمی قدرتمند برای فصل اینده است که استارتش در اینده ای نزدیک خواهد خورد.

دیدگاه‌ها