کد خبر : 1526475 | 05 خرداد 1397 ساعت 23:12 | 62.4K بازدید | 0 دیدگاه

در یک برنامه تلویزیونی برنامه‌ها را اعلام می‌کنیم

بیانیه خریدار تراکتور خطاب به هواداران

شرکت دریک به مدیریت محمدرضا زنوزی بیانیه ای در خصوص در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه تراکتورسازی صادر کرد.

بیانیه خریدار تراکتور خطاب به هواداران

 

به گزارش "ورزش سه"، در بیانیه شرکت دریک به عنوان مالک باشگاه تراکتورسازی خطاب به هواداران این تیم آمده است:

"دعوت شما اجابت شد. مالکان باشگاه که سالها برای آن مجموعه زحمت کشیده اند، موفق شدند مجوز واگذاری
 آن به بخش خصوصی را اخذ نمایند که جا دارد از تمامی مسوولان مرتبط که با اعتماد خود مسیر واگذاری را تسهیل نمودند سپاس و قدر دانی گردد.


گروه سرمایه گذاری دریک که تجربه چندین ساله در عرصه های مختلف از جمله ورزش را در کارنامه ی خود دارد تلاش خواهد نمود تا انتظارات هواداران تراکتور سازی را به سرانجامی نیک برساند. همچنان که گسترش فولاد را به لیگ برتر رساند و مانع از انحلال تیم ماشین سازی شد. خواسته ما از شما هواداران همراهی و پشتیبانی تیم خودتان است چرا که موفقیت تیم مستلزم حمایت شما عزیزان میباشد. امروزه دیگر فوتبال یک صنعت است و باید به آن به صورت حرفه ای و اقتصادی نگاه کرد و ایجاد شادابی برای مردم یکی از شاخصه های دیگر آن میباشد مردمی که فرهنگ "عیبی یوخ" در قاموس آنها جز به معنی ایثار و گذشت نیست. با یاری خداوند متعال و با عزمی راسخ برای صنعت فوتبال برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خواهیم داشت تا باشگاه بتواند در لیگ برتر ایران و آسیا حرف اول را بزند و به این منظور قهرمانی در لیگ برتر و حضور در چهار تیم آسیا با استخدام مربی تراز اول خارجی از اهداف اولیه ما خواهد بود. اطمینان خاطر داشته باشید که پس از تکمیل زیر ساخت های لازم، ورود باشگاه به بورس اوراق بهادار جزو برنامه های میان مدت ماست که گاهی هواداران و مردم می توانند در فرایند توسعه ای آن نقش موثری ایفا نمایند به زبانی ساده تر:"اقداماتی با مردم برای مردم"


با اجابت خواسته مردم به واگذاری تیم به بخش خصوصی قطعا موجبات شادی هواداران عزیز فراهم شده است و انتظار داریم در اولین بازی تیم در لیگ برتر ایران شاهد حضور پر مهر شما باشیم.


مسیهولین باشگاه در کنار شما هواداران در روزهای سخت و دشوار در کنار تیم بوده اند و حال نوبت دیگری است تا همه مسیهولین استانی و مردم عزیزمان با وحدت و همدلی راهی را که تراکتور از گذشته دور شروع کرده با شتابی بیشتر ادامه دهد .


این گروه در کنار شما عزیزان تمام تلاش و فکر خود را معطوف آرامش تیم خواهد نمود تا بازیکنان بدون حاشیه و جو سازی در مستطیل سبز آوازه این تیم آذری را به گوش همه برسانند .
انشاالله بزودی در یک برنامه تلویزیونی تمامی برنامه های ورزشی، فرهنگی و اقتصادی باشگاه برای مردم عزیز و هواداران محترم به صورت تشریحی ارایهه خواهد شد.
با سپاس: گروه سرمایه گذاری دریک"

دیدگاه‌ها