کد خبر : 1526514 | 06 خرداد 1397 ساعت 02:28 | 92.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوگی و ناکامی در سومین فینال اروپایی

یورگن کلوپ؛ عبور آرام از کنار جام ها (عکس)

یورگن کلوپ در ادامه ناکامی هایش در فینال های بزرگ، امشب برای سومین بار در یک فینال اروپایی مغلوب شد.

یورگن کلوپ؛ عبور آرام از کنار جام ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نباید فراموش کنیم اگر امشب لیورپول در فینال بزرگترین تورنمنت باشگاهی جهان حضور داشت، به لطف حضور یورگن کلوپ بود. او لیورپول بحران زده را تحویل گرفت و با تلاش مداوم در تمرین، انتخاب های صحیح در نقل و انتقالات و چینش بازیکنان، ایجاد روحیه جنگندگی در تیم و... قدرت از دست رفته آن ها را برگرداند و لیورپول را بار دیگر به تیمی بزرگ در اروپا تبدیل کرد.

 

اما با این وجود نمی توان شکست های او در فینال مسابقات مختلف را نادیده گرفت. چه شکست در فینال های حذفی برابر بایرن و چه باخت در مسابقات نهایی اروپایی.

 

1305123

 

در سال 2013 دو تیم آلمانی در ومبلی به مصاف هم رفتند. کلوپ با تیم جنگجو و قدرتمندش در نیمه نهایی رئال را از پیش رو برداشته بود. در آن مسابقه ماریو مانژوکیچ برای بایرنی ها گلزنی کرد اما 8 دقیقه بعد گوندوغان از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند اما در نهایت، روبن که همواره در فینال ها ناکام بود، موفق به گلزنی شد تا کلوپ، نتواند شگفتی را کامل کند.

 

سه فصل بعد، این سرمربی آلمانی با لیورپول به فینال لیگ اروپا رسید. این بار حریف یک تیم متوسط اسپانیایی بود و لیورپولی ها امیدوار بودند پس از سال ها به جامی اروپایی برسند. در ابتدای مسابقه استوریج گلزنی کرد تا آن ها به رویای خود نزدیک و نزدیک تر شوند اما سه گل در نیمه دوم، جام را به سویا رساند. سویا در حالی پیروز شد، که کوکه در فاصله 6 دقیقه دو بار دروازه این تیم را باز کرد.

 

1305125

 

امشب نیز، آن ها با چنین نتیجه ای مغلوب یک تیم اسپانیایی شدند؛ در حالی که بازهم در ابتدای مسابقه از حریف برتر بودند. البته فراموش نکنیم؛ شاید اگر صلاح مصدوم نمی شد و گلری بهتر از کاریوس در درون دروازه قرار داشت، اکنون تاریخ برای این مربی پرجنب و جوش چیز دیگری بود.

 

1305124

دیدگاه‌ها