کد خبر : 1526542 | 06 خرداد 1397 ساعت 09:32 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

کریم بنز؛ متخصص گل های کمرشکن

مهاجم رئال مادرید با دو گل خود برابر دروازه بان های آلمانی نقش پر رنگی در قهرمانی شاگردان زیدان داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما با دو گلی که در دیدارهای بایرن مونیخ و لیورپول به ثمر رساند، اثر گذاری فوق العاده ای در قهرمانی مادریدی ها برای سیزدهمین مرتبه داشت.


ستاره فرانسوی هر چند از محبوبیت فوق العاده ای در بین مادریدی ها برخوردار نیست اما در دو بازی پایانی رئالی ها در لیگ قهرمانان که به قهرمانی این تیم منتج شد، با استفاده از اشتباه دو دروازه بان آلمانی، نام خود را در قهرمانی این تیم پر رنگ کرد.


پرس شدید روی اولریش دروازه بان بایرن مونیخ در ابتدای نیمه دوم بازی با رئال مادرید باعث شد تا این دروازه بان اشتباه کند و بنزما با پیگیری توپ تا آخرین لحظه، موفق شد گل حیاتی رئال را در خانه به ثمر برساند؛ گلی که شاید ابتدا اولریش مقصر اصلی آن باشد اما بررسی بیشتر نشان می دهد پرس ادامه دار بنزما و پیگیری فوق العاده او باعث شد تا این اتفاق رخ دهد و مهاجم رئالی ها کاری را انجام داد که این روزها از خصوصیات اصلی یک شماره 9 برای هر تیم به شمار می رود.

 

1305163


در صحنه گل اول به کاریوس که نظم تیمی لیورپول را از بین برد نیز بنزما همین کار را به شکلی فراتر از انتظار انجام داد. بنزما حتی ترجیح داد بعد از مهار توپ توسط کاریوس، به پرس خود روی این دروازه بان آلمانی ادامه دهد تا اجازه شروع بازی سریع را از او بگیرد؛ اتفاقی که باعث شد تا کاریوس هم به اشتباه بیفتد و بنزما دومین گل کمر شکن خود را به شکلی مشابه وارد دروازه لیورپول کرد.


هر چند گل کریم بنزما دقایقی بعد جبران شد اما این دو گل باعث شد تا تیم کلوپ نظم خود را از دست بدهد. اتفاقی که برای بایرن نیز در برنابئو رخ داد تا بنزما با گل های کمرشکن خود مرد اول قهرمانی رئال در روزهایی باشد که تقریبا خبری از رونالدو در زمین مسابقه نبود.

 

1305162

دیدگاه‌ها