کد خبر : 1526549 | 06 خرداد 1397 ساعت 09:41 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم پنجره پرسپولیس باز شود

بادامکی: شایعه خداحافظی من از کجا آمد؟

مشکی‌پوشان مشهد فصل گذشته با وجود اینکه درگیر مشکلات مالی نبود اما مشکلات زیاد دیگری داشت که باعث شد تیم به لیگ یک سقوط کند. سقوطی زودهنگام که شاید مهم‌ترین دلیل آن تغییرات زیاد در کادرفنی‌اش بود.

بادامکی: شایعه خداحافظی من از کجا آمد؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، حسین بادامکی کاپیتان مشکی‌پوشان مشهد که فکر می‌کند دلایل زیادی باعث سقوط این تیم به لیگ یک شد، در مورد شرایط خودش، بحث خداحافظی‌اش از فوتبال، فهرست تیم ملی و... صحبت‌های جالبی دارد.


بعد از سقوط مشکی‌پوشان الان شرایط خودت چطور است؟ پیشنهادی داشتی؟


 فعلا استراحت می‌کنم و تا الان هم پیشنهادی نداشتم. به هر حال وقتی تیم خوب نتیجه نگرفته فکر می‌کنم طبیعی است که بازیکنانش پیشنهادهای خوبی نداشته باشند.


به هر حال در همین تیم‌ها بازیکنانی هم بودند که خوب کار کردند و می‌توانند پیشنهادهای خوبی داشته باشند...


 درست است اما هنوز شرایط تیم‌ها هم مشخص نشده و فقط چند تیم هستند که سرمربی‌شان مشخص شده. در واقع الان همه تیم‌ها فکرشان معطوف به جام جهانی است و کار آنچنانی در نقل و انتقالات انجام ندادند.


مشکی پوشان هم بعد از اینکه 2 فصل در لحظات آخر خودش را از خطر سقوط نجات داده بود این بار خیلی زود به لیگ یک سقوط کرد...


 طبیعی بود این اتفاق. بالاخره وقتی تصمیم خوب نگرفته باشیم، تغییرات زیاد باشد و نتایج خوبی نگیریم، معلوم است آخر فصل باید سقوط کنیم. این در حالی است که این فصل می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم چون باشگاه به لحاظ امکانات تغییرات خوبی داشت و وضعیت بهتر شده بود. با این شرایط می‌توانستیم فصل را به رتبه خوب و آبرومندانه به پایان ببریم اما تصمیمات اشتباهی گرفته شد که باعث شد مشکی‌پوشان به لیگ یک سقوط کند.


البته شاید همین که باشگاه این فصل مشکل مالی زیادی نداشت، دست به تغییرات زیاد در کادرفنی زد که همین مساله هم به ضرر مشکی‌پوشان شد...


 خب بالاخره تغییرات زیاد بود و من هم به‌عنوان بازیکن نتوانستم شرایط خوبی داشته باشم. در واقع هر کسی به طریقی اشتباه داشت.


بعد از سقوط مشکی‌پوشان شایعه شده بود قرار است از فوتبال خداحافظی کنی...


 وا... نمی‌دانم این بحث از کجا پیش آمد و برای خودم هم عجیب است اما خدا را شکر شرایطم خوب است و هنوز توان بازی کردن دارم. البته این مساله بستگی به شرایط دارد. اگر بتوانم بازی کنم ادامه می‌دهم. همه چیز در یکی، 2 ماه آینده مشخص می‌شود.


یعنی اگر از تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد نداشته باشی، ممکن است از فوتبال خداحافظی کنی؟


 بستگی به شرایط دارد. فعلا تکلیف تیم‌ها مشخص نیست.


و اگر پیشنهاد لیگ برتری نداشته باشی، در مشکی‌پوشان می‌مانی تا در لیگ یک بازی کنی؟


 هنوز تکلیف مشکی‌پوشان مشخص نیست. خود من قراردادی با این تیم ندارم اما سرنوشت تیم هم مشخص نیست. تیمداری واقعا سخت است. در بخش خصوصی، فقط هزینه می‌کنی و پولت برگشتی ندارد. با این شرایط فعلا خبر خاصی در مورد ادامه فعالیت مشکی‌پوشان نیست. البته هنوز تکلیف تیم‌های لیگ یکی هم مشخص نشده و کارشان را شروع نکردند. من هم عجله‌ای برای انتخاب تیم آینده‌ام ندارم.


فهرست تیم ملی اعلام شد و نام سیدجلال حسینی در میان بازیکنان استندبای بود که این مساله تعجب خیلی‌ها را به دنبال داشت...


 من هم خیلی تعجب کردم. در کل 4 بازیکنی که در استندبای قرار گرفتند فصل خیلی خوبی سپری کردند و نبود آنها در فهرست اعزامی به جام جهانی جای تعجب داشت. به هر حال این تصمیم سرمربی است و باید دید چه تفکری پشت آن بوده. نظر آخر را سرمربی تیم می‌دهد و او باید پاسخگو باشد اما باز هم می‌گویم هر 4 بازیکن استندبای فصل خیلی خوبی داشتند و جزو تاثیرگذارترین‌ها بودند که حق‌شان حضور در جام جهانی بود.


کی‌روش در مورد سیدجلال حسینی بحث سن را مطرح کرده، در حالی که اگر سن او بالا بود می‌توانست زودتر خط بخورد...


 من فکر نمی‌کنم بحث سن سیدجلال حسینی درست باشد چون در فهرست تیم ملی بازیکنانی هستند که همسن یا شاید هم بزرگتر از سیدجلال باشند. این‌ها بهانه‌تراشی است. سیدجلال بازیکن توانمندی است که می‌توانست به تیم ملی کمک زیادی کند. به هر حال کاپیتانی پرسپولیس کم از کاپیتانی تیم ملی ندارد. خدا را شکر باشگاه پرسپولیس هم همیشه پشت بازیکنانی مثل سیدجلال است. درست است که یک مسابقات مهم را از دست داده اما او همچنان کاپیتان پرسپولیس است.


پرسپولیس در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا با الدحیل روبه‌رو خواهد شد. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

 

فکر می‌کنم قرعه خیلی سختی است. الدحیل فصل گذشته 3 گانه قطر را به دست آورد و در لیگ قهرمانان هم همه حریفانش را برده. امیدوارم تا آن موقع پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود و بازیکنان خوبی به این تیم اضافه شوند. بقیه بازیکنان هم تمدید کنند. اگر تیم خوب بسته شود، در مرحله بعد پرسپولیس می‌تواند موفق باشد.

دیدگاه‌ها