کد خبر : 1526556 | 06 خرداد 1397 ساعت 09:51 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار مجدد بن سلمان با اینفانتینو؛

عربستان می خواهد به فیفا نفوذ کند!

دیدارهای هدفمند و پرتعداد مقامات عربستانی با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال همچنان ادامه دارد و او برای سومین بار در چند ماه اخیر در عربستان حاضر شد.

عربستان می خواهد به فیفا نفوذ کند!

به گزارش "ورزش سه"، شاهزاده محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان سعودی روز جمعه با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، جلسه ای برگزار کرد. در این جلسه راه های قوی تر کردن ارتباط بین فیفا و وزارت ورزش عربستان بررسی شد.

 

این ملاقات که تقریبا چهارمین دیدار از این نوع بین عربستانی ها و مسئولان جهانی ورزش در 6 ماه اخیر بود، توسط کمیته المپیک عربستان و رئیس آن یعنی ترکی آل الشیخ ترتیب داده شد و نشان داد که سعودی ها با جدیت می خواهند به عرصه تصمیم گیری ورزش در ابعاد جهانی ورود کنند.


آل الشیخ در خصوص این دیدار گفت: بسیار خوشحال شدم که توانستم رئیس فیفا را در جده ملاقات کنم. این یک جلسه بسیار مهم و سازنده بود.

 

اینفانتینو پیش از این در تاریخ 17 دسامبر در عربستان با پادشاه این کشور و در تاریخ 27 دسامبر با ولی عهد دیدار کرده بود و این سومین حضورش در عربستان در یک بازه کوتاه زمانی به شمار می رفت. علاوه بر این، در تاریخ یکم دسامبر نیز رئیس فیفا با ترکی آل الشیخ در مسکو دیداری داشته بود.

دیدگاه‌ها