کد خبر : 1526578 | 06 خرداد 1397 ساعت 10:38 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

فعلا در باشگاه حضور دارم

الیاسی: خوشحالم که آرزوی تراکتوری‌ها برآورده شد

سرپرست باشگاه تراکتورسازی بابت اینکه توانسته به وعده اش در خصوص واگذاری باشگاه به بخش خصوصی عمل کند، ابراز خرسندی کرد.

الیاسی: خوشحالم که آرزوی تراکتوری‌ها برآورده شد

به گزارش "ورزش سه"، مالکیت باشگاه تراکتورسازی شب گذشته رسما به محمدرضا زنوزی واگذار و این باشگاه خصوصی شد. در این مسیر عباس الیاسی سرپرست تراکتورسازی که از حدود یکماه قبل کارش را شروع کرد، نقش چشمگیری داشت. الیاسی در این مدت تلاش زیادی انجام داد تا آرزوی هواداران تراکتور درباره واگذاری باشگاه به نتیجه برسد و حالا این مهم حاصل شده است. 


عباس الیاسی در گفت  وگو با خبرنگار "ورزش سه" صحبت هایی درباره واگذاری باشگاه به محمدرضا زنوزی، آینده خودش در تراکتورسازی و برخی موضوعات دیگر انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


از روز اول وعده واگذاری دادیم


از روز اولی که به عنوان سرپرست باشگاه مشغول به کار شدم، واقعا دغدغه ای غیر از واگذاری باشگاه به بخش خصوصی نداشتم. ما از ابتدا به هواداران وعده دادیم که می خواهیم باشگاه را واگذار کنیم و خوشحالیم که به هدفمان رسیدیم. جا دارد از مجموعه کارخانه تراکتورسازی و سهامداران باشگاه تشکر کنم که حمایت کردند تا کارها به بهترین شکل جلو برود. از آنها ممنونم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

 


زنوزی بهترین گزینه برای خرید تیم بود


بعد از فراخوانی که ما دادیم و مشتریان وارد شدند، آقای زنوزی از هر نظر بهترین خریدار و گزینه برای تراکتورسازی بود. او شرایط خرید باشگاه را داشت و همه می دانستیم که می تواند به تراکتور کمک کند. به همین خاطر در نهایت تصمیم گرفتیم باشگاه را به ایشان واگذار کنیم.

 


از هیچ کمکی به تراکتور دریغ نمی کنم


من فعلا در باشگاه حضور دارم تا واگذاری رسما اجرا و مالک جدید مستقر شود. در این بین از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد. ما می دانیم تراکتورسازی شرایط حساسی دارد و هواداران انتظار دارند اتفاقات خوبی رخ بدهد. به همین خاطر همه مان باید کمک کنیم. در این مدت فرصت مناسبی است که بتوانیم به جمع بندی برسیم و تصمیم خوبی بگیریم.

 


روز اولی که آمدم، زنوزی حمایت کرد


هرگز یادم نمی رود روز اولی که به عنوان سرپرست باشگاه تراکتورسازی منصوب شدم، آقای زنوزی به عنوان یک هوادار و بدون اینکه انتظاری داشته باشد، حمایت قاطعانه انجام داد و هواپیمای اختصاصی به تیم هدیه کرد. این مسائل است که در فوتبال باقی می ماند. حالا هم که تیم به ایشان واگذار شد، من شخصا به عنوان یک هوادار در کنار ایشان خواهم بود و هر کمکی از دستم بربیاید به زنوزی انجام می دهم.

 


تراکتور در نقل و انتقالات موفق می شود


آقای زنوزی سوابق خوبی در فوتبال دارد و شما شاهد بودید که ایشان همواره در این عرصه موفق عمل کردند. قطعا با این سابقه خوب بعد از معرفی مسئولان جدید باشگاه تراکتورسازی، اقدامات موثری در حوزه نقل و انتقالات هم صورت می گیرد. انشاالله بازیکنان خوبی به عضویت تراکتور در می آیند و تیم خوبی بسته می شود.

 


از هواداران و اعضای باشگاه ممنونم


از هواداران تراکتورسازی که در این مدت صبوری به خرج دادند، تشکر می کنم. از اعضای تیم و پرسنل زحمتکش باشگاه که مشکلات مالی زیادی داشتند اما حرفی نزدند هم ممنونم. همه چیز دست به دست هم داد که هواداران راضی باشند و این بهترین اتفاق برای شخص من و مجموعه تراکتورسازی است. خوشحالم که توانستیم خواسته هواداران را برآورده کنیم و انشاالله روزهای بهتری نیز برای تراکتور رقم بخورد.

دیدگاه‌ها