کد خبر : 1526594 | 06 خرداد 1397 ساعت 12:00 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

از نیازمند تا امامعلی؛

5+1 ستاره که جلالی با پیکان به فوتبال ایران معرفی کرد

مجید جلالی در لیگ های شانزدهم و هفدهم استعدادهای بسیار خوبی را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کرده است.

5+1 ستاره که جلالی با پیکان به فوتبال ایران معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از سال ها، پیکان به ثبات رسیده و دیگر در رفت و آمد بین لیگ برتر و لیگ یک نیست. آن ها این موضوع را مرهون حضور مجید جلالی، تصمیمات درست مدیریتی و در نهایت فضای آرامش حاکم بر تیم هستند.

 

جلالی یکی از مربیان جوان‌گرای لیگ محسوب می شود و این فلسفه را در تیم های سایپا و فولاد نیز نشان داده بود. او راه همیشگی اش را در پیکان نیز ادامه داد و در این 2 سال به اندازه بیشتر از انگشتان یک دست فوتبالیست به لیگ برتر معرفی کرد؛ ستاره هایی که اکثرا به تیم های مدعی عنوان قهرمانی پیوسته اند و شاید چند بازیکن باقی مانده نیز در تابستان پیش رو از پیکان جدا شوند.

 

1) پیام نیازمند

 

دروازه بان جوان تیم پیکان، دوران درخشان فوتبالش را از کلین شیت برابر پرسپولیس در جریان پیروزی پیکان در ورزشگاه آزادی آغاز کرد و با تداوم نمایش های بی نقص، رحمان احمدی گلر سابق تیم ملی را نیمکت نشین کرد. او آنقدر خوب بود که به یکی از مهره های مهم نقل و انتقالات تبدیل شد و سرانجام امیر قلعه نوئی و سپاهان، توانستند او را جذب کنند.

 

2) سیاوش یزدانی

 

سیاوش یزدانی هم یکی دیگر از بازیکنانی است که زیر نظر مجید جلالی به ستاره فوتبال ایران تبدیل شد. او در لیگ شانزدهم اغلب مسابقات را در ترکیب اصلی سپری کرد و توانست وظایف دفاعی را به بهترین شکل انجام دهد. یزدانیِ 26 ساله در تابستان قبلی به سپاهان پیوست.

 

3) سیامک نعمتی

هافبک فعلی تیم پرسپولیس نیز دیگر بازیکنان معرفی شده از پیکان در لیگ شانزدهم به شمار می آید. او علاوه بر تمام نمایش های دلپذیر، گلی استثنایی به مهدی رحمتی در ورزشگاه آزادی زد و محبوب پرسپولیسی ها شد. سپس در نقل و انتقالات، یکی از 4 ورودی سرخ ها بود و در طول فصل نیز، برانکو ایوانکوویچ و مدیران پرسپولیس را بابت این خرید خوب، رو سفید کرد.

 

4) مرتضی آقاخان


او اکنون شاه ماهی نقل و انتقالات به شمار می رود؛ ستاره ای که چند تیم لیگ برتری به دنبالش هستند و باید دید در نهایت کدام تیم می تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد. هافبک شوت زن تیم پیکان 25 ساله است و بعید به نظر می رسد فصل بعد هم در تیم مجید جلالی باشد.

 

5) فراز امامعلی

 

آقای گل تیم های پایه پیکان، یکی از ستاره های این فصل آسمانی پوشان بود. امامعلیِ 23 ساله این فصل توانست در تیم بزرگسالان جای خودش را پیدا کند و در مقابل سپاهان، یک گل مهم و سه امتیازی را در دقیقه 92 به ثمر برساند. این فصل نام او بیش از هر زمان دیگری شنیده شد اما آینده در اختیار اوست و می تواند بسیار بهتر از این عمل کند.

 

6) گادوین منشا

 

او اگر چه آینده ای در فوتبال ایران و تیم ملی کشورمان نخواهد داشت. اما یکی از مهاجمان خارجی بسیار خوب است که از تیم پیکان معرفی شده است. او در لیگ شانزدهم دومین گلزن برتر لیگ بود و در پایان فصل به پرسپولیس پیوست و در آن مقطع، یکی از برترین خریدهای باشگاه به شمار می رفت اما ناگهان در پرسپولیس، با افتی عجیب روبرو شد.

دیدگاه‌ها