کد خبر : 1526671 | 06 خرداد 1397 ساعت 16:14 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

نفت در آستانه دولتی شدن !

تیم نفت تهران که در سه سال گذشته با مشکلات مالی فراوانی رو به رو بود در آستانه بازگشت به وزارت نفت قرار دارد

نفت در آستانه دولتی شدن ! 

به گزارش "ورزش سه" پس از تصویب قانون عدم حمایت ارگان‌های دولتی از ورزش قهرمانی و واگذاری آن به بخش خصوصی، مسئولان وزارت نفت تصمیم گرفتند باشگاه نفت تهران را به بخش خصوصی واگذار کند. 


پس از این نقل و انتقال اوضاع نفت آشفته تر از قبل شد و مشکلات مالی بیشتری گریبان‌آن‌ها را گرفت. در این میان تیم نفت در لیگ شانزدهم نتایج متوسطی گرفت اما توانست قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد. در ادامه و در لیگ هفدهم اوضاع پیچیده‌تر از هر زمان برای این باشگاه قدیمی پیگیری شد. حذف آن‌ها از جام باشگاه‌های آسیا، تغییر سه مالک و شش بار تعویض مربی زمینه‌ی سقوط نفت به مسابقات لیگ یک را فراهم کرد.


حالا خبر می‌رسد مسئولان شرکت ملی نفت ایران و اداره تربیت بدنی وزارت نفت قصد دارند دوباره این تیم را تحت مالکیت خود قرار دهند. با توجه به اینکه مسابقات لیگ دسته اول کشور هنوز حرفه‌ای نشده، این انتقال می‌تواند صورت بگیرد و مسئولین وزارتخانه به همین قانون توجه دارند. 


اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد و ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود، شکایت‌های قضایی از باشگاه نفت تهران است. شرکت بهنام پیشرو کیش به دلیل فروش غیر مجاز امتیاز این تیم به قوه قضاییه شکایتی مطرح کرده و مانع فعالیت این تیم شده است. از طرف دیگر علیرضا بیرانوند، بازیکن سابق نفت هم به دلیل عدم پرداخت قراردادش امتیاز این تیم را به نفع خود مصادره کرده و نقل و انتقال این تیم را با مشکل مواجه کرده است.

دیدگاه‌ها