کد خبر : 1526680 | 06 خرداد 1397 ساعت 17:48 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

سیدبندی دور گروهی فصل 19-2018 چمپیونزلیگ

با قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، این تیم از سید دوم به سید اول رقابت های فصل آینده منتقل شد.

سیدبندی دور گروهی فصل 19-2018 چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، رئال که به دلیل سوم شدن در لالیگا باید در سید دوم رقابت های لیگ قهرمانان فصل آینده جای می گرفت، با کسب عنوان قهرمانی به سید اول رسید.

 

به این ترتیب سیدبندی تیم‌های حاضر در دور گروهی لیگ قهرمانان فصل 19-2018  به شرح زیر خواهد بود:

 

 

1305094

 

 

سید یک: اتلتیکومادرید اسپانیا(فاتح لیگ اروپا)، بایرن مونیخ آلمان، بارسلونای اسپانیا، یوونتوس ایتالیا، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، منچسترسیتی انگلیس، لوکوموتیو مسکو روسیه و رئال مادرید اسپانیا(فاتح لیگ قهرمانان)

 

سید 2: تاتنهام انگلیس، بروسیا دورتموند آلمان، پورتوی پرتغال، منچستریونایتد انگلیس، شاختار دونتسک اوکراین، بنفیکای پرتغال، ناپولی ایتالیا و بازل سوئیس

در صورتی که بنفیکا و بازل بتوانند از پلی آف به دور گروهی برسند...اگر یکی برسد، رم به سید دوم می رسد و در صورتی که هر دو تیم ناکام بمانند، لیورپول به سید دوم منتقل می شود.

 

 

1305340

 

 

سید 3: لیورپول انگلیس، رم ایتالیا، شالکه آلمان، لیون فرانسه، موناکوی فرانسه، سالزبورگ اتریش، آژاکس هلند و زسکا مسکو روسیه

تنها حضور شالکه، لیون، موناکو و زسکا در این سید قطعی است و سالزبورگ و آژاکس باید در پلی آف حاضر باشند. حضور لیورپول و رم در این سید هم به صعود یا عدم صعود بنفیکا و بازل بستگی دارد.

 

 

1305341

 

 

سید 4: والنسیای اسپانیا، پی‌اس‌وی آیندهوون هلند، ویکیتوریا پلژن جمهوری چک، سلتیک اسکاتلند، بروژ بلژیک، گالاتاسرای ترکیه، اینتر ایتالیا و هوفنهایم آلمان

والنسیا در صورتی که از بین تیم های بازل، بنفیکا، دیناموکیف، سالزبورگ، آژاکس، لودوگورتس و پی اس وی، چهار تیم از رسیدن به دور گروهی ناکام بمانند، راهی سید سوم خواهد شد.

 

 

 

1305339

 

دیدگاه‌ها