کد خبر : 1526684 | 06 خرداد 1397 ساعت 17:21 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

به جز قلی‌زاده هیچ بازیکنی جدا نشده

درویش: دایی نه به تیم ملی می رود و نه پرسپولیس

مدیرعامل سایپا می گوید هنوز هیچ فهرستی مازاد یا لیست خرید بازیکن از طرف سرمربی تیمش ارائه نشده است.

درویش: دایی نه به تیم ملی می رود و نه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد آخرین وضعیت تیمش برای حضور در لیگ هجدهم گفت: با توجه به اینکه ما باید در سه جبهه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم درخواست افزایش بودجه را ارائه کرده ایم. از طرفی هنوز با آقای دایی در مورد برنامه های فصل بعد جلسه ای نداشته ایم. قرار است این هفته با او جلسه ای بگذاریم و برنامه هایش را در ارتباط با جذب بازیکنان جدید و روند آماده سازی تیم بگیریم. فصل آینده مسابقات بسیار فشرده می شود چون هم جام ملتهای آسیا را داریم و هم بازی های آسیایی اندونزی. قطعا از تیم سایپا بازیکنانی به تیم امید دعوت می شوند.


درویش در مورد شایعه بازگشت علی دایی به تیم ملی و پرسپولیس گفت: پیش از این هم می‌گفتند علی دایی جانشین برانکو در پرسپولیس خواهد شد. من چیزی در مورد جایگزینی علی دایی  به جای برانکو یا حتی کی روش نشنیده‌ام و در حال حاضر هم منتظر تصویب بودجه باشگاه هستیم. البته علی دایی چهره منحصر به فرد فوتبال ماست و این طبیعی است که همه خواهان او باشند. به هر صورت با صلاحیت‌هایی که دایی دارد، اگر قرار باشد برای تیم ملی یا هر تیم دیگری مربی جدیدی انتخاب شود، این مربی می‌تواندعلی دایی باشد.


مدیرعامل باشگاه سایپا درباره وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم تصریح کرد: به جز علی قلی زاده  که فصل آینده را در شارلوا بلژیک توپ خواهد زد، سایر بازیکنان ما قرارداد دارند و در تیم می مانند. ما با این بازیکن قراردادی نداشتیم و برای همین مقدمات جدایی‌اش را فراهم آوردیم. این تصمیمی بود که خود قلی‌زاده گرفت. البته به او گفتم که بهتر بود در سایپا می‌ماند، چون هم جام جهانی و جام ملت‌های آسیا در پیش است و می‌توانست بعد از این رقابت‌ها به یک تیم بهتر برود، اما خودش تشخیص داد که بهتر است به شارلوا برود.


درویش در مورد شایعه مذاکرات پرسپولیسی ها با ترابی و دانشگر هم گفت: این بازیکنان با ما قرارداد دارد و هنوز هیچ پیشنهادی برایشان به دست‌مان نرسیده و در این باره هیچ مذاکره‌ای تاکنون صورت نگرفته است. البته اگر هم پیشنهاد خوب اروپایی برای ترابی برسد، جلوی موفقیتش را نمی گیریم اما تا الان که پیشنهاد اروپایی برای ترابی نیامده است.


او در خصوص پیوستن اللهیار صیاد به منش به استقلال خاطرنشان کرد: تاکید می کنم بازیکنان ما همه با سایپا قرارداد دارند و برای پیوستن به تیم های دیگر باید از طریق باشگاه اقدام کنند. اتفاقاً آنهایی که خواهان اللهیار هستند، از رفقای قدیمی ما به شمار می روند و چند شب پیش در مراسم افطاری با هم بودیم اما هیچ صحبتی در این زمینه نشده است.


درویش درباره ادامه فعالیت های باشگاه سایپا در رشته هایی به جز فوتبال اظهار داشت: سیاست های کلی باشگاه با تصمیم هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا مشخص می شود. مدیران این گروه هم همواره به تیمداری در کنار فوتبال تاکید دارند. باید دید امسال هم چنین تصمیمی می گیرند یا خیر؟ تمام تیم های سایپا در فصل اخیر عملکرد خوبی داشتند. ما در تمام رده های فوتبال بازیکن ملی پوش داریم و پس از سال ها سهمیه آسیا گرفتیم. با این وجود ادامه فعالیت باشگاه سایپا در رشته هایی به جز فوتبال بستگی به تامین منابع مالی دارد.

دیدگاه‌ها