کد خبر : 1526698 | 06 خرداد 1397 ساعت 18:05 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

توافق با پارس حاصل شده اما

تارتار: منتظر عملی شدن تعهدات باشگاه هستیم

سرمربی پارس جنوبی جم ادامه همکاری اش با این تیم را منوط به تسویه حساب مطالبات فصل قبل توسط باشگاه دانست.

تارتار: منتظر عملی شدن تعهدات باشگاه هستیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص توافقش با مدیران این تیم برای ادامه همکاری در لیگ هجدهم به خبرنگار ما گفت: هفته گذشته جلسه مفصلی با مدیران پارس جنوبی جم داشتیم و در مورد موضوعات مختلفی بحث کردیم و توافقات حاصل شد اما شروع کار ما برای لیگ هجدهم مستلزم عمل کردن باشگاه به قول های خود است. خودمان هم قلباً علاقمندیم بتوانیم در این تیم به فعالیت مان ادامه بدهیم. بعد از یک تجربه موفق با مدیریت حرفه ای پارس جم و پیوند عاطفی که با هواداران مان پیدا کرده ایم، می خواهیم زحمات مان را در این تیم به نتیجه برسانیم.


او ادامه داد: برای ادامه همکاری و بستن یک تیم قدرتمند نیاز داریم که ابتدا قرارداد بازیکنان و مطالبات فصل قبل به طور کامل تسویه شود. بعد باید بدانیم کدام بازیکنان در تیم می مانند و چه مهره هایی را می توانیم در اختیار بگیریم. ما برنامه های تمرینی را نیز طراحی کرده ایم و باید ببینیم باشگاه تا چه حد می تواند بحث اردوهای داخلی و خارجی ما را ساپورت کند.


تارتار در مورد بازیکنان موردنظرش برای فصل آینده تصریح کرد: ما تلاش می کنیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و حدود 80 درصد از بچه ها را می خواهیم. در همه خطوط نیاز داریم که تیم را تقویت کنیم و بر همین اساس بازیکنان مدنظرمان را انتخاب می کنیم.


سرمربی پارس جنوبی جم با تاکید بر اینکه بودجه باشگاه برای فصل آینده تغییری نکرده، گفت: ما با یک بودجه کاملاً معمولی در فصل قبل توانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و در اولین سال حضورمان در لیگ برتر سهمیه استان را حفظ کنیم. وقتی برای امسال بودجه باشگاه افزایشی نداشته بنابراین نمی توانیم توقعی بیشتر از سال قبل را هم از تیم داشته باشیم. ما به دنبال این هستیم که حضور شایسته ای در لیگ برتر داشته باشیم. ولی ما توقع بالایی از خودمان داریم و بعد از کسب رتبه پنجم در لیگ هفدهم می خواهیم نشان بدهیم موفقیت مان اتفاقی نبوده است.

دیدگاه‌ها