کد خبر : 1526699 | 06 خرداد 1397 ساعت 18:06 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات سپیدرود را با علی کریمی آغاز می‌کنیم

کمک مربی سپیدرود از شروع تمرینات این تیم همراه با علی کریمی خبر داد.

تمرینات سپیدرود را با علی کریمی آغاز می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" محسن سیدی مربی دروازه‌بان‌های تیم سپیدود رشت در رابطه با وضعیت پیچیده به وجود آمده برای این باشگاه تصریح کرد:


باشگاه سپیدرود چندی قبل بیانیه داد و برای طلبکاران تاریخ تعیین کرد تا به دفتر باشگاه مراجعه کرده و کارهای تسویه حساب خود را انجام دهند. ما هم هفته گذشته به تمامی اعضای تیم اعلام کردیم برای روند تسویه حساب خود امروز به باشگاه می‌آییم. امروز هم احترام گذاشتیم و همراه با وکیل آقای کریمی به دفتر رفتیم که طبق معمول کسی جز آقای جعفری، مدیر مالی سپیدرود در باشگاه حضور نداشت.


وی در ادامه بیان کرد: وکیل آقای کریمی همان لحظه مکالمه تلفنی با آقای تن‌زاده برقرار کرد که ایشان شرط و شروطی جدید گذاشتند. تن‌زاده گفت ما توانایی پرداخت یک جای پول را نداریم و می‌توانیم قسط بندی کنیم؛ هم‎چنین اختیارات را در اختیار اداره ورزش و جوانان گیلان قرار دادیم و آن‌ها مختارند مالک جدید بیاورند و نفرات جدید با شما تسویه حساب کنند. من فقط مانده‌ام آقای تن‌زاده چطور حرف‌های خود را به این زودی فراموش کرد؟


سیدی در خصوص ادعای علی کریمی مبنی بر شروع تمرینات سپیدرود توسط کادرفنی قبلی در روزهای آینده گفت:


طبق نظر آقای کریمی ما تمرینات را شروع می‌کنیم. ایشان با تیم قرارداد دارند و ما هم کادرفنی علی آقا هستیم و تا با ما تسویه کامل نکنند ما بر سر تمرینات حاضر می‌شویم. من یادم می‌آید زمانی که ما آمدیم روانخواه با این تیم قرارداد داشت و آقای کریمی دستور دادند با ایشان تسویه شود و روانخواه با دریافت 120 میلیون تومان از جمع ما جدا شد.


مربی سابق نفت در آخر صحبت‌های خود از شکایت طلبکاران این باشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: ما در آخرین اقدام خود با یک وکیل طراز اول صحبت کردیم و قرار است علیه کمیته انتقال، وزارت نفت و سهامداران سابق این باشگاه به قوه قضاییه شکایت کنیم.

دیدگاه‌ها