کد خبر : 1526720 | 06 خرداد 1397 ساعت 20:09 | 140.9K بازدید | 0 دیدگاه

نباید کی روش را به راحتی از دست بدهیم؛

علی دایی: مطرح شدن نام من بیخود است

علی دایی می گوید که عدم همدلی فقط در فوتبال ایران نیست و در سایر بخش ها نیز این مشکل وجود دارد.

علی دایی: مطرح شدن نام من بیخود است

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سایپا که در اردوی تیم ملی در ترکیه حضور دارد، در حاشیه تمرینات ملی پوشان در مورد حضور در این کشور و دلیل آن در جمع خبرنگاران گفت: خب از این فرصت استفاده کردیم تا هم تمرینات تیم ملی را ببینیم و هم بازی تیم ملی را در ورزشگاه از نزدیک مشاهده کنیم. از همینجا برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتواند نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد تا در این شرایط بد سیاسی و اقتصادی که مردم ما دارند، کمی خوشحال شوند. فوتبال ما می تواند نشان دهنده خیلی چیزها از ملت ما به تمام دنیا باشد. آرزو می کنیم تیم ملی بتواند بازی های خوبی را داشته و تمرینات خوبی تا جام جهانی پشت سربگذارد.

 

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد انتقاداتی که نسبت به کی روش در آستانه جام جهانی وجود دارد، توضیح داد: فکر می کنم ما در بقیه جاهای کشور همدلی نداریم و اگر بود شرایط کشور اینگونه نمی شد. فوتبال هم همینگونه است و این اتفاق در فوتبال افتاده. من از تمام پیشکسوت ها می خواهم که پشت تیم ملی باشند و حمایت کنند. ما پیشکسوتان باید با حرف هایمان به تیم ملی و مردم روحیه بدهیم تا بتوانیم کار بزرگ و سختی انجام دهیم.

 

دایی در خصوص مطرح شدن نامش به عنوان سرمربی تیم ملی و رابطه خوبی که میان او و کی روش وجود دارد، تاکید کرد: از حقیقت دفاع کردم. نتایج آقای کی روش نشان داده که بهترین نتایج را گرفتیم. آقای کی روش نتایج درخشانی گرفته. نظر من این است که از لحاظ فنی از ما بالاتر است. امیدوارم 4 سال دیگر تمدید کند و هم در جام جهانی بعدی باشد و هم تیم ملی را پس از چندین دهه قهرمان آسیا کند. آرزوی قبلی من این است. اینکه اسم من را می آورند، بی خود است و باید از همین مربیان بزرگ استفاده کنیم؛ چون کی روش خیلی از بازیکنان را به فوتبال ملی ما معرفی کرده و خیلی کارها برای نام ایران در دنیا انجام داده. خیلی کارها کرده و امیدوارم بتوانیم از این خدمات استفاده کنیم و نباید به همین راحتی این مربی را از دست بدهیم.

 

بهترین گلزن جهان در مورد احتمال لغو دیدار تدارکاتی مقابل یونان اضافه کرد: ما هرچه بتوانیم برنامه خود را درست انجام دهیم، به روند آماده سازی و کار گروهی تیم کمک می کند. امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و با یونان بازی کنیم. 5،6 درصد احتمال قائلیم که این بازی انجام شود. هر چقدر این بازی ها انجام شود برای ما بهتر است.

دیدگاه‌ها