کد خبر : 1526752 | 06 خرداد 1397 ساعت 22:26 | 74.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار سرمربی ترکیه از هواداران؛

لوچسکیو: مقابل ایران ورزشگاه را پُر کنید

سرمربی تیم ملی ترکیه ابراز امیدواری کرد مردم این کشور در دیدار با ایران حضور چشمگیری در ورزشگاه داشته باشند.

لوچسکیو: مقابل ایران ورزشگاه را پُر کنید

به گزارش "ورزش سه"، میرکو لوچسکیو در نشست خبری قبل از بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی ایران گفت: برای دیدار دوستانه فردا آماده هستیم؛ در اردویی که قرار گرفته‌ایم سه مسابقه تدارکاتی با تیم‌هایی که به جام جهانی صعود کرده‌اند خواهیم داشت که بازی‌های دشواری است چراکه حریفان ما می‌خواهند خودشان را نشان دهند و این مسئله موجب می‌شود کار راحتی نداشته باشیم.

 

او ادامه داد: دوران سختی پشت سر گذاشتیم و مصدومان زیادی دادیم طوری که بعد از پایان مسابقات سوپر لیگ چهار، پنج بازیکن تیم ملی ترکیه عمل جراحی انجام دادند، اما بنده هم قصد دارم در اردوهای تیم ملی، فرصت را به دیگر بازیکنان و به ویژه  جوانانی بدهم که در باشگاه‌هایشان خوب کار کردند؛ این دیدارهای تدارکاتی فرصت مناسبی است تا این بازیکنان را ببینیم و ارزیابی کنیم.

 

سرمربی تیم ملی ترکیه اضافه کرد: تیم ملی ترکیه در حال پوست‌اندازی و تغییر بازیکن است و تمام بازیکنانی که به این اردو دعوت شده‌اند، در سه دیدار تدارکاتی مقابل ایران، تونس و روسیه فرصت یکسان برای حضور در زمین پیدا خواهند کرد.

 

لوچسکیو با بیان اینکه دیدار مقابل ایران یک بازی خاص برای ما خواهد بود، عنوان کرد: بازی مقابل تیم‌هایی که به جام جهانی صعود کرده‌اند، اعتماد به نفس زیادی به تیم ما خواهد داد و از سوی دیگر حریفان ما نیز می‌خواهند خودی نشان دهند تا راهی جام جهانی شوند؛ هدف من هم به کارگیری این نفرات جوان در هر سه دیدار دوستانه است.

 

او با اشاره به اینکه تیم ملی ایران از کیفیت فنی بالایی برخوردار است، گفت: دوست دارم تیمی بسازم که میل به شکست نداشته باشد و همیشه به سوی برد پیش برود؛ بازیکنانی که دعوت کردم برای بالا بردن کیفیت خود در این مسابقات تلاش می‌کنند، اما همانطور که گفتم بیشترین برنامه ما استفاده از جوانان و رونمایی از آنهاست.

 

سرمربی تیم ملی ترکیه با بیان اینکه ایران تیم بسیار خوبی است، گفت: آنها تا قبل از جام جهانی بازی‌های تدارکاتی دیگری هم پیش رو خواهند داشت تا با آمادگی بالایی به روسیه بروند ولی ما نیز برنامه‌ریزی خودمان را داریم و در سه بازی تدارکاتی پیش رو، جوانان را بیشتر از سایر نفرات به میدان می‌فرستیم.

 

لوچسکیو اضافه کرد: قصد دارم تمام تجربیاتم را به جوانان انتقال دهم؛ ما نیاز جدی داریم این کار را انجام دهیم و فدراسیون فوتبال ترکیه هم نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارد؛ اگر از نفرات جوان بهره بگیریم، برای آینده سرمایه‌گذاری خواهد بود و ترکیه بیشترین نفع را از آن خواهد برد.

 

او در مورد حضور تماشاگران در دیدار فردا مقابل ایران ابراز کرد: بازی برابر تیم ملی ایران در ورزشگاه باشاک‌شهیر استانبول برگزار می‌شود و با توجه به اینکه چهار تیم بزرگ در این شهر هستند، انتظار داریم تماشاگران زیادی در بازی فردا از ما حمایت کنند؛ انتظار داریم هواداران فنرباغچه، گالاتاسرای و بشیکتاش پشتیبان تیم ملی باشند و ورزشگاه را پُر کنند تا بازی زیبایی برابر ایران شاهد باشیم.

 

سرمربی تیم ملی ترکیه به قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا هم اشاره کرد و گفت: رئال مادرید شایستگی رسیدن به قهرمانی را داشت.

دیدگاه‌ها