کد خبر : 1526815 | 07 خرداد 1397 ساعت 11:40 | 139.9K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی رونالدو منقلب شد

اتحاد هواداران و بازیکنان در برنابئو؛ رونالدو بمان!

در جشن قهرمانی باشکوه رئال در برنابئو، اتفاقی کاملا غیرمنتظره همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

اتحاد هواداران و بازیکنان در برنابئو؛ رونالدو بمان!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رئالی ها به اسپانیا بازگشتند تا در خانه جشن سیزدهمین قهرمانی اروپا را برگزار کنند. در جریان این مراسم قهرمانی رونالدو پیامی به هواداران رئال مادرید داد که حاکی از تداوم حضورش در این تیم است.

رونالدو پس از بازی با لیورپول در کیف، صحبت های جنجالی را انجام داد و تلویحا، روی شایعات جدایی اش از رئال صحه گذاشت. رونالدو گفت:" آینده ام؟ الان زمان لذت بردن از این قهرمانی است اما در چند روز آینده با هواداران که همیشه کنارم بودند درباره آینده ام حرف خواهم زد. ما تاریخ سازی کردیم و آینده من فعلا اهمیتی ندارد. چند روز دیگر در این باره حرف خواهیم زد. بازی برای رئال مادرید در این سال ها لذت بخش بود!"

 

1305351

 

جمله آخر و لحن صحبت های رونالدو مشخص می کرد که راه او و رئال با قهرمانی چهارم در لیگ قهرمانان اروپا از هم جدا خواهد شد اما او در جشن قهرمانی، پالس مثبتی به مدیران مادرید فرستاد.

 

و اما مرحله آخر جشن قهرمانی رئال در برنابئو و با حضور 83 هزار هوادار برگزار شد.

رونالدو در پایان جشن قهرمانی در برنابئو رو به هواداران گفت:" افتخار می کنم که برای بزرگترین باشگاه دنیا بازی می کنم. خیلی خوشحالم. با این بازیکنان، غیر ممکن است که قهرمان نشوید. از همه متشکرم، سال آینده همدیگر را ملاقات می کنیم!"

 

 

1305759

 

 

رونالدو به میانه حرف هایش رسیده بود که مکث کرد. در این لحظه مارسلو با گرفتن میکروفون فریاد زد:« رونالدو بمان» و با بالا و پایین پریدن، دیگر بازیکنان را تهییج کرد تا همگی به دور فوق ستاره پرتغالی حلقه زده و فریاد بزنند که رونالدو بمان.

هواداران نیز با دیدن این صحنه با بازیکنان همصدا شدند و 83 هزار هوادار حاضر در برنابئو نیز یکصدا از رونالدو خواستند که در تیم محبوب شان بمانند.

برای دقایقی فضای برنابئو کاملا احساسی شده بود و تحت تاثیر آن، رونالدو نیز منقلب به نظر می رسید.

 

حال آن پیام رونالدو و اتفاقی که بازیکنان و هواداران در برنابئو رقم زدند، رئالی ها را امیدوار به حضور دوباره فوق ستاره پرتغالی در تیمشان کرده است.

دیدگاه‌ها