کد خبر : 1526828 | 07 خرداد 1397 ساعت 11:14 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز حراج اینترنتی پیراهن ایران

کیت تیم ملی در روسیه؛ 30 پوند (عکس)

کیت البسه ایران در جام جهانی در حالی بعد از جنجال های فراوان رونمایی شد که حالا در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز جام این کیت به حراج گذاشته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ایران به عنوان یکی از 32 تیم حاضر در جام جهانی 2018 روسیه در حالی کیت البسه خود برای حضور در بزرگ ترین تورنمنت فوتبال جهان را رونمایی کرد که در این راه جنجال های فراوانی رقم خورد به خصوص پیرامون نحوه همکاری فدراسیون با برند تولید کننده این البسه که هنوز هم این همکاری با ابهام های فراوانی روبرو است.


ایران به عنوان یکی از آخرین تیم ها در معرفی کیت البسه خود در جام جهانی روسیه قرار است در طول رقابت ها از محصولی با نام Adidas Condivo 18 SS Jersey به عنوان لباس های اصلی خود بهره ببرد که در این محصول شرکت معتبر آدیداس از جدیدترین تکنولوژی ها در تهیه پارچه استفاده شده در دوخت البسه استفاده شده است. محصولی که در عین سادگی اما خصوصیات فنی پیچیده ای در بهره بردن از استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا برای تهیه البسه ورزشی دارد.


در شرایطی که هنوز مشخص نیست فدراسیون فوتبال در قرارداد همکاری خود با این برند آلمانی کیت رسمی تیم ملی را به چه شکل و چه قیمتی در اختیار اعضای تیم ملی ایران قرار داده است یکی از سایت های فعال در فروش البسه ورزشی در اروپا در جدیدترین قیمت گذاری خود برای فروش این محصول به علاقمندان با تخفیف 25 درصدی قیمت 30 پوند (با قیمت روز پوند در تهران نزدیک به 255 هزار تومان)  را مد نظر قرار داده است تا طرفداران ایران بتوانند این محصول را در اختیار بگیرند.

 

1305689


در این حراج تابستانه برای فروش کیت رسمی ایران در روسیه شرکت آدیداس در حالی تخفیف 25 درصدی در نظر گرفته که این مبلغ تنها برای پیراهن تیم ملی در نظر گرفته شده است و هر فردی که تمایل به استفاده از کیت کامل البسه اعم از پیراهن و شورت، گرمکن، سوئی شرت و ... داشته باشد باید حداقل 120 تا 150 پوند هزینه کند تا بتواند ست کامل البسه تولیدی شرکت آدیداس با نام Condivo 18 SS Jersey را در اختیار داشته باشد.


نکته جالب این که سایت مذکور در حالی اقدام به فروش این مدل از تولیدات آدیداس کرده است که روی پیراهن نه لوگوی فدراسیون فوتبال ایران درج شده و نه اطلاعاتی در قبال همکاری با تیم ملی آورده شده است تا یک بار دیگر این واقعیت مشخص شود که تامین لباس های ایران در تورنمنتی بزرگ همچون جام جهانی هیچ منفعت مالی برای فوتبال ایران نداشته و برعکس فدراسیون فوتبال به میزان قابل توجهی نیز برای خرید این البسه از شرکت آدیداس هزینه کرده است.


در این بین تماس ها با کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای پیگیری این موضوع که چرا کیت رسمی البسه ایران از طریق آدیداس و نمایندگی های فروش این شرکت بدون درج لوگو صورت گرفته است، بی نتیجه ماند تا مشخص شود فدراسیون یکی از بهترین فرصت ها برای کسب درآمد از طریق اسپانسر البسه مثل سایر تیم های حاضر در این جام جهانی را از دست داده است.


در حراجی محصولی که قرار است تا چند هفته دیگر ستاره های ایران با برتن کردن آن به جنگ رقبایی همچون مراکش، اسپانیا و پرتغال برود سایت فروشنده البسه آپشن هایی برای مشتریان در نظر گرفته است از جمله انتخاب رنگ پیراهن و سایز همچنین ارسال رایگان محصول از طریق پست تا به موقع خریدها به دست مشتریان برسد.

دیدگاه‌ها