کد خبر : 1526890 | 07 خرداد 1397 ساعت 16:47 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال به جام جهانی می رسد

کارواخال از بازی با ایران در ترکیب اسپانیا

دنی کارواخال که در فینال لیگ قهرمانان مصدوم شده بود، می تواند به موقع در جام جهانی حاضر باشد و احتمالا از بازی با ایران در ترکیب لاروخا قرار خواهد گرفت.

کارواخال از بازی با ایران در ترکیب اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال که در نیمه اول بازی بین رئال و لیورپول مصدوم شده بود و با چشمانی اشک بار زمین بازی را ترک گفت، امروز تحت معاینات دقیق پزشکی قرار گرفت و مشخص شد که مصدومیت او جزئی است و دو تا سه هفته دیگر آماده بازی خواهد شد.

 

 

1305786

 

 

طبق ادعای مارکا، لوپتگی، سرمربی اسپانیا در نهایت تصمیم گرفت تا به خاطر کارواخال صبر کند و این بازیکن با وجود مصدومیت به روسیه خواهد رفت.

 

اولین بازی اسپانیا 19 روز دیگر برابر پرتغال خواهد بود و کارواخال ممکن است حتی به این بازی نیز برسد و در غیر این صورت از بازی دوم که برابر تیم ملی کشورمان است، می تواند به میدان برود. اودریوسولا، ذخیره کارواخال در تیم ملی محسوب می شود.

 

طبق اعلام رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا، کارواخال امروز ساعت 18.30 به کمپ تیم های ملی خواهد رفت و روند آماده سازی خود را آغاز خواهد کرد. پیش از این گفته می شد که اگر مصدومیت کارواخال طولانی باشد، سرجی روبرتو، دفاع راست بارسا جای وی را خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها