کد خبر : 1527219 | 09 خرداد 1397 ساعت 09:32 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

خودم پیشنهاد رفتنم را دادم

مدیرعامل سابق فولاد: نمره من ٢٠ است!

مدیرعامل سابق فولاد بر خلاف هواداران این تیم عملکرد خود را مثبت ارزیابی کرد.

مدیرعامل سابق فولاد: نمره من ٢٠ است!

به گزارش ورزش سه، طبق اعلام مسئولان فولاد خوزستان، علیرضا اژدری زاده از مدیریت تیم فولاد خوزستان برکنار شد و محمدرضا شریف که فصل قبل به عنوان رئبس هیات مدیره حضور داشت به عنوان سرپرست در این تیم حضور خواهد داشت.


علیرضا اژدری زاده نیز که سه فصل ناموفق در فولاد را در کارنامه خود به جای گذاشت، در مصاحبه ای با مهر درباره این اتفاق گفت:

 


به اهداف تعیین شده رسیدیم

 


به آنچه که اهداف تعیین شده از اول فصل بود رسیدیم و تمام هدفهایمان عملی شد. هیچ کم و کسری نبود. تغییر در هر سازمانی طبیعی است و یکی می آید و دیگری می رود. این در سازمان ها طبیعی است بخصوص اینکه بنده خودم هم محدودیت هایی برای کار داشتم.

 

خودم پیشنهاد رفتنم را دادم

 

بنده مردادماه باید به سفر حج بروم و حدود یک ماه تا یک ماه و نیم نیستم. این می توانست روی عملکرد تیم در آن برهه حساس تاثیر بگذارد. ضمن اینکه اوایل فصل آینده بازنشسته می شدم و به نفع سازمان بود که این تغییر را انجام بدهد. در واقع خودم به هیات مدیره پیشنهاد دادم که این تغییر الان صورت بگیرد.

 

نمره من ٢٠ است

 

صادقانه و خالصانه کار کردم، به خودم نمره ۲۰ می دهم. در این مدت هیچ چیز برایم مهمتر از اهداف سازمان و باشگاه نبود و سعی کردم تمام  اهداف را محقق کنم.

باید منتظر ماند و دید آیا مدیرعامل جدید فولاد می تواند هواداران را با یک فولاد مقتدر راضی نگه دارد یا بازهم روزهای خوب  فولاد به تاخیر خواهند افتاد.

دیدگاه‌ها