کد خبر : 1527256 | 09 خرداد 1397 ساعت 11:25 | 73.8K بازدید | 11 دیدگاه

بازهم از این اشتباهات خواهیم داشت 

کی‌‌روش: هرگز دفاع ما با این کیفیت بازی نکرده بود

سرمربی تیم ملی امروز به تحسین خط دفاعی تیم ملی در دیدار برابر ترکیه پرداخت و بازی مدافعان ایران در این بازی را بی سابقه خواند.

کی‌‌روش: هرگز دفاع ما با این کیفیت بازی نکرده بود

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش درباره نتیجه به دست آمده در دیدار برابر ترکیه گفت: مسابقات دوستانه برای کسب تجربه است و تیم ایران مقابل تیم با کیفیت ترکیه که سطح متفاوتی نسبت به تیم های آسیایی دارد به میدان رفتند. البته بازیکنانم سخت کار می کنند تا در دفاع منسجم و در فاز تهاجمی بیشتر تاثیرگذار و نتیجه بخش باشند و این هدف هر روز ماست.

 

او ادامه داد: وقتی تیم ملی به گل می رسد تلاش همه تیم است و وقتی هم که گل دریافت می کند نتیجه کار همه است و در رسیدن به گل، فردی ستاره نیست و وقتی هم گل می خوریم بازیکنی مسئول نیست. 

 

سرمربی تیم ملی در خصوص انتقاد رسانه ها از روزبه چشمی مدافع ملی پوش ایران در خصوص تاثیر او در دو گلی که در مصاف با ترکیه دریافت شد، اظهار داشت: با این تفکر موافق نیستم و به رغم اینکه در ترکیه سطح متفاوتی را تجربه می کنیم با سطح دیگری از اشتباهاتمان هم روبرو خواهید بود که آن بخشی از یادگیری تیم است.

 

کی روش ادامه داد: هرگز از مدافعان تیم چنین ظرفیتی برای بالا نگه داشتن بازی و حفظ حملات و حمایت از چهار و پنج بازیکن در خط حمله ندیده بودم. از این موضوع خیلی راضی ام که بازیکنان چگونه به توپ ضربه می زدند و برای نخستین بار این کیفیت را در ترکیه دیدم.

 

وی در این باره ادامه داد: این قدم بسیار بزرگ و رو به جلو در تیم ملی است و هرگز خط دفاع با این کیفیت و اعتماد بازی نکرده بود و به بازیکنان خط میانی و حمله برای بالا نگه داشتن تیم کمک نکرده بودند.

دیدگاه‌ها