کد خبر : 1527285 | 09 خرداد 1397 ساعت 13:02 | 44.7K بازدید | 4 دیدگاه

بازیکنی در دربی گل نزده ولی او را بیشتر دوست دارند

جابر انصاری: محبوب نیستم چون اهل اینستاگرام نیستم

هافبک استقلال می گوید چون اهل حاشیه نیست هیچ وقت در بین هواداران تیمش محبوب نیست.

جابر انصاری: محبوب نیستم چون اهل اینستاگرام نیستم

 جابر انصاری بازیکنی است که در طول 3 فصلی که در استقلال بازی بوده هم آمار گلزنی خوبی داشته و هم گل های حساسی برای تیمش زده است اما او هرگز نتوانسته به یک بازیکن محبوب در بین هواداران این تیم تبدیل شود. انصاری در گفت و گو با "ورزش سه" صحبت های جذابی در مورد 3 فصل حضورش در استقلال به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:


چرا با وجود گل های حساسی که برای استقلال زده ای، هیچ وقت به یک بازیکن محبوب در استقلال تبدیل نشده ای؟


خودت می دانی من زیاد اهل حاشیه نیستم، من شاید تنها بازیکنی باشم که اینستاگرام ندارم و کلا زیاد اهل در چشم بودن نیستم. شما خودتان می دانید که من کم مصاحبه می کنم و به همین دلیل خیلی در چشم نیستم و به همین دلیل هم هرگز محبوب نشده ام.


یعنی می گویی برای محبوب شدن داشتن حاشیه نیاز است؟


من نمی خواهم اینگونه بگویم ولی خودتان می دانید خیلی از بازیکنان هستند که نه گل دربی زده اند و نه گل های حساسی به ثمر رسانده اند ولی از من بیشتر مورد توجه هستند. دلیلش هم این است که آنها صفحه اینستاگرام دارند و با هواداران ارتباط دارند ولی من این کارها را بلد نیستم و فکر می کنم در زمین باید حقت را بگیری.


تو و علی قربانی همیشه مورد انتقاد هواداران قرار می گیرید. خودت فکر می کنی دلیل این موضوع چیست؟


وقتی مهاجم هستی باید گل بزنی و این چیزی است که من همیشه آن را قبول دارم. هواداران انتظار دارند گل بزنی، یک بازی در میان هم نه، هر بازی باید گل بزنی ولی خودتان می دانید که بهترین مهاجمان دنیا هم گاهی 5 بازی گل نمی زنند ولی هواداران استقلال این را نمی پذیرند و دوست دارند در هر بازی گل بزنی.


در این مدت شایعاتی در مورد حضور تو در لیست مازاد استقلال منتشر شده است. این موضوع را خودت تایید می کنی؟


اصلا چنین چیزی نیست. من بعد از بازی با ذوب آهن با آقای شفر صحبت کردم و ایشان گفتند که من را می خواهد، او گفت به شایعات توجه نکنم چون در لیستش هستم و فصل بعد هم در این تیم می مانم. آقای شفر گفت هر زمان که در زمین بوده ام وظیفه ام را خوب انجام داده ام ولی چون یک مدت مصدوم بودم از ترکیب اصلی استقلال عقب افتادم.


به نظر این فصل دو مقطع مصدومیت خیلی برایت گران تمام شد. درست است؟


بله صد در صد درست است. من 2 روز قبل از این که شفر به ایران بیاید، مصدوم شدم و با خودم گفتم چقدر بدشناس هستم که نمی توانم بازی کنم. بعد آماده شدم و در چند بازی شرایط خوبی داشتم و دیدید که هم گل زدم و هم پاس گل دادم. بعد در یکی از تمرین های استقلال با پادوانی برخورد کردم و این بار عضله چهارسر رانم مصدوم شد که این مصدومیت خیلی بدی است. مربی های خارجی می دانند که این مصدومیت چقدر بد است، از ترکیب دور شدم و طول کشید که به ترکیب اصلی برسم، در آن زمان تیم در شرایط خوبی بود و واقعا سخت بود که من بتوانم به ترکیب اصلی برسم.


برای فصل جدید قصد جدایی از استقلال را داری؟


راستش را بخواهید من چند پیشنهاد خیلی خوب دارم ولی از طرفی یک سال دیگر هم با استقلال قرارداد دارم. دوست دارم بمانم، این فصل می خواهم از اول در اوج آمادگی کارم را شروع کنم و دل هواداران را بدست بیاورم. می خواهم برای استقلال یک بازیکن تاثیرگذار باشم و دوباره به ترکیب اصلی برسم.

دیدگاه‌ها