کد خبر : 1527299 | 09 خرداد 1397 ساعت 13:46 | 51.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش بازیکنان لژیونر لازمه افزایش سهم بازار؛

دومین پدیده سایپا در فوتبال بلژیک

علی قلی‌زاده پس از کاوه رضایی دومین بازیکنی به شمار می رود که فرصت نشان دادن توانایی های خود در لیگ بلژیک را پیدا کرده است.

دومین پدیده سایپا در فوتبال بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی فوتبال خود را از تیم فولادخوزستان آغاز کرد و در 33 بازی برای این تیم یک بار هم گلزنی کرد، اما این مهاجم کردتبار زمانی به فوتبال ایران معرفی شد که به سایپا پیوست و موفق شد نمایش های خوبی از خود به جا بگذارد.


رضایی در سایپا 69 بار به میدان رفت و 12 مرتبه هم موفق شد دروازه حریفان را در شرایطی باز کند که به عنوان وینگر به میدان می رفت. رضایی سپس مورد توجه ذوب آهن قرار گرفت و دو فصل بسیار خوب در این تیم داشت تا با اضافه شدن به تیم منصوریان و ادامه درخشش، سرانجام در 25 سالگی به فوتبال بلژیک منتقل شود.


مهاجم فصل گذشته شالروا اگرچه نتوانست در لیست نهایی کی روش برای جام جهانی  2018 قرار بگیرد، اما در اولین فصل حضور خود در فوتبال اروپا نمایشی تحسین برانگیز داشت و موفق شد خیلی زود جای خود را در ترکیب اصلی باز کند و 16 بار هم برای تیمش گلزنی کرد تا شالروآ با رتبه ششمی فصل را خاتمه دهد.


اما درخشش کاوه رضایی یک بعد دیگر هم داشت و با نمایشی که او داشت، شرایط را برای حضور بازیکنان مستعد دیگر فوتبال ایران نیز در این تیم فراهم کرده و در فاصله یک فصل علی قلی زاده وینگر سرعتی و تکنیکی سایپا هم با قراردادی 2 ساله به این تیم اضافه شد تا بار دیگر نارنجی پوشان پایتخت معرفی کننده یک بازیکن خوب دیگر به فوتبال دنیا باشند و در واقع می توان هر دو بازیکن فصل آینده شارلوا یعنی رضائی و قلی زاده را محصول سایپا دانست.


البته این اولین بار نیست که فوتبالیست های ایرانی به این باشگاه بلژیکی اضافه شده اند، چرا که پیشتر نیز به واسطه حضور مهدی بیات به عنوان مالک باشگاه بلژیکی، ستاره هایی نظیر علیرضا امامی فر و رضا ترابیان بازیکنان سابق پرسپولیس و همینطور داریوش یزدانی بازیکن سابق استقلال نیز در این تیم به میدان رفته بودند که البته هیچ کدام نتوانسته بودند، عملکرد کاوه رضایی را به نمایش بگذارند.


بی شک درخشش علی قلی زاده هم مانند کاوه رضایی می تواند در آینده فوتبالیست های مستعد فوتبال ایران تاثیر داشته باشد و مسیر آنها را برای حضور در فوتبال اروپا هموارتر کند.

دیدگاه‌ها