کد خبر : 1527330 | 09 خرداد 1397 ساعت 16:50 | 82.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایسکو را نمی خواهیم

گواردیولا: به احترام رئال، کلاه از سر برمی دارم

پپ گواردیولا در مصاحبه امروز خود به تمجید بی سابقه از رئال مادرید پرداخت.

گواردیولا: به احترام رئال، کلاه از سر برمی دارم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، یکی از اسطوره های بارسلونا که بهترین نتایج تاریخ این باشگاه تحت هدایت او رقم خورد، امروز عملکرد زیدان و رئال مادرید را ستود.

 

 

1306192

 

 

پپ که در بارسلونا و برای شرکت در مراسم موسسه یوهان کرویف حضور دارد، به خبرنگاران گفت:« به رئال تبریک می گویم. وقتی تیمی سه دوره متوالی قهرمان چمپیونزلیگ می شود، یعنی تیمی فوق العاده است. رئال در 5 سال گذشته، چهار بار قهرمان اروپا شده و این تحسین بر انگیز است.

 لیگ قهرمانان رقابتی بسیار بسیار دشوار است و حتی کسب سهمیه آن نیز کار راحتی نیست ولی رئال در تمام سال های اخیر، این تورنمنت را تحت قبضه خود داشته است. به همین بازی فینال نگاه کنید. وقتی لیورپول گل مساوی را زد، انتظار می رفت که تحت تاثیر آن گل، بیشتر فشار بیاورد ولی در عوض رئال بود که کنترل بازی را در دست گرفت و به گل های بعدی هم رسید.

 

 

1305986

 

 

 رئال راه بازی در لیگ قهرمانان و کنترل حریفان در مراحل حذفی و فینال را می داند. من به احترام آنها کلاه از سر بر می دارم. قهرمانی در سه دوره متوالی لیگ قهرمانان، نشان از کیفیت بالای رئال و مربی این تیم دارد. این در حالی است که برخی تیم ها(بارسا) چند سال است از یک چهارم نیز صعود نمی کنند. بارسا در لالیگا 7 قهرمانی در ده سال اخیر دارد و این یعنی آنها بهترین تیم اسپانیا هستند ولی در اروپا این رئال است که حکمرانی می کند.»

 

ایسکو در سیتی:« خیر برای جذب او برنامه ای نداریم.»

 

 

دیدگاه‌ها