کد خبر : 1527368 | 23 خرداد 1397 ساعت 11:22 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ سوئد

تیم ملی سوئد در گروه F رقابت های جام جهانی روسیه قرار گرفته است.

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ سوئد

به گزارش "ورزش سه"، سوئد در گروه ششم رقابت‌ها، با آلمان، مکزیک و کره جنوبی هم گروه شده است و مسیر دشواری برای صعود از گروه پیش روی آنهاست.

 

سوئد چگونه راهی جام جهانی شد؟

سوئد که در مقدماتی جام جهانی در گروه A اروپا با تیم‌های فرانسه، هلند و بلغارستان هم گروه شده بود، کار آسانی برای صعود به جام جهانی نداشت و در غیاب زلاتان، آنها عملکرد فوق العاده ای داشتند و توانستند بالاتر از هلند در رده دوم کار را به پایان برسانند. سپس راهی پلی آف شدند و در پلی آف، بدون اینکه در طول 180 دقیقه گلی دریافت کنند، ایتالیا را شکست داده و به جام جهانی رسیدند.

 

1306231

 

بزرگترین نقطه قوت

شاید عجیب به نظر برسد ولی سوئد بدون زلاتان تیمی رقابتی است. قطعا آنها کم زرق و برق تر و احتمالا کم خطر تر هستند ولی رختکن آنها این روزها متحد تر از همیشه است. رحیه تیمی سوئد بزرگترین نقطه قوت آنها در جام جهانی است. همه فکر می‌کنند که بخشی از تیم هستند و همه این توانایی را دارند که در زمین سخت بجنگند و تلاش کنند.

با حضور مربی مدرن و با انگیزه ای مثل یانه اندرسون، سوئد تیم بسیار سازمان یافته ای است. انگیزه آنها هیچ مرزی دارد، اعتماد به نفسشان بسیار بالاست و از لحاظ فیزیکی قدرتمند هستند. به علاوه بازیکن کلیدی آنها، آندریاس گراکوزیست و ویکتور کلائسون برای باشگاه روسی کراسنودار بازی می‌کنند و در روسیه احساس راحتی بیشتری نسبت به بقیه دارند.

 

بزرگترین نقطه ضعف

اتحاد مطمئنا نقش پررنگی در موفقیت یک تیم ایفا می‌کند ولی نداشتن بازیکن با کیفیت و درجه یک، ضربه سختی به سوئد خواهد زد. به غیر از امیل فورسبرگ، هیچ بازیکنی در این تیم را نمی‌توان به عنوان ستاره ای دانست که در تیم نقش پررنگی ایفا کند. ویکتور لیندلوف، از با استعدادترین مدافعان اروپا، فصل کابوس واری را در منچستریونایتد سپری کرد. جان گیدتی در آلاوس نتوانست بدرخشد، اولا تویوونن در تولوس به ندرت بازی گرفته شد، مارکوس برگ ترجیح داد که راهی العین ابوظبی شود و گلر اول این تیم یعنی رابین اولسن، بیشتر فصل را مصدوم بود.

 

ستاره سوئد

امیل فورسبرگ احتمالا رهبر این تیم و نقطه اتکا خواهد بود.  مدافع لایپزیش، کمکی کاملا متفاوت با زلاتان در اختیار تیم قرار می‌دهد. مدافع راست لایپزیش که در فصل 16-2015، 22 پاس گل در بوندس لیگا ارسال کرد، توجهات بسیاری را به خود جلب کرد و توانایی بالای او با توپ، دید بالا و کیفیتش باعث شده تا لقب "فوپا کوچک" به او داده شود. همچنین او در گلزنی نیز بازیکن موفقی بوده و در مرحله مقدماتی 4 گل برای سوئد به ثمر رساند. مشکل این ست که او و تیمش در بوندس لیگا خیلی خوب نبودند و ستاره سوئدی در این فصل تنها 2 گل و 2 پاس گل برای لایپزیش به ثبت رساند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1306232

 

پیش بینی

در حالی که مهم ترین بازیکنان این تیم از فرم خوب خود به دور هستند و مکزیک نیز همواره توانسته به دور دوم صعود کند، منطقی است که بگوییم آنها در مرحله گروهی حذف خواهند شد. همه چیز به دیدار اول مقابل کره جنوبی بستگی دارد و پیروزی در این دیدار ممکن است روند کره را تغییر دهد.

 

تیم ملی سوئد در یک نگاه

 

کاپیتان: آندریاس گرانکویست

سرمربی: یانه اندرسون

لقب: آبی و زردها

رتبه در رنکینگ فیفا : 23

 

فهرست نهایی تیم ملی سوئد:

 

دروازه‌بان‌ها: روبین اولسن، کارل یوهانسون، کریستوفر نوردفلت

 

مدافعان: مایکل لاستینگ، ویکتور لیندلوف، آندریاس گرانکوئیست، مارتین اولسن، لودویگ آگوستینسون، فیلیپ هلاندر، امیل کرافت، پونتوس جانسون

 

هافبک‌ها: سباستین لارسن، آلبین اکدال، امیل فورسبرگ، گوستاو اسونسون، اسکار هیلمارک، ویکتور کلاسن، مارکوس رودن، جیمی دورماز 

 

مهاجمان: مارکوس برگ، جان گیدتی، اولا تویوونن، ایساک تلین 

دیدگاه‌ها