کد خبر : 1527558 | 10 خرداد 1397 ساعت 23:23 | 57.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیرهوف: لوو به رئال مادرید نمی رود

الیور بیرهوف، مدیر تیم های ملی آلمان، اعلام کرد با توجه به تمدید قرارداد یواخیم لوو با فدراسیون فوتبال این کشور، مطمئنا این مربی جانشین زین الدین زیدان در رئال مادرید نخواهد شد.

بیرهوف: لوو به رئال مادرید نمی رود

به گزارش "ورزش سه"، 5 روز بعد از پیروزی 3-1 رئال مقابل لیورپول و سومین قهرمانی پیاپی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، زیدان از هدایت کهکشانی ها کناره گیری کرد.

پس از آن رسانه ها از چند مربی به عنوان گزینه های جانشینی او نام بردند که یکی از آنها یواخیم لوو است. اما بیرهوف اعلام کرد که با توجه به تمدید قرارداد لوو با فدراسیون فوتبال آلمان تا سال 2020 که دو هفته پیش صورت گرفت، نگران جدایی این مربی باتجربه نیستند.

او به خبرنگاران گفت:" خب، این تصمیم زیدان کمی غافلگیر کننده بود اما وقتی او را در فینال چمپیونزلیگ می دیدید، متوجه می شدید که کاملا آرام است و احساس می کردید که می خواهد از لحظات لذت ببرد.

 

 

1083027

 

وقتی من زبان بدن او را می دیدم، احساس می کردم که "آیا به چیزی فکر می کند؟ آیا می خواهد از رئال برود؟" این برای باشگاه بسیار دشوار است.

نمی دانم گزینه های جانشینی او چه کسانی هستند. من خوشحالم که قرارداد یوگی لوو را تمدید کردیم. این خیلی خوب بود. مربیان زیادی نیستند که شانس مربیگری در چنین باشگاهی را دارند. البته که او میراث بزرگی را به جا گذاشت.

اما جدا از این، رئال همیشه شانس قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد. آنها تیم فوق العاده ای دارند و شاید این تغییر، رفتن به مرحله بعد برای آنهاست. من واقعا کنجکاوم که بدانم چه کسی مربی آنها خواهد شد."

دیدگاه‌ها