کد خبر : 1527601 | 11 خرداد 1397 ساعت 12:48 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

قرمزهای اهواز و تبریز بازهم در ایستگاه آخر

تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز بازهم در هفته پایانی به مصاف هم می روند.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی لیگ هجدهم شب گذشته برگزار شد و در هفته پایانی این مسابقات تیم های قرمز پوش اهوازی و تبریزی به مصاف هم می روند.

این اتفاق در لیگ برتر فصل قبل نیز به وقوع پیوسته بود که تبریزی ها در خانه برابر فولاد به تساوی رسیدند و در اهواز موفق شدند تا تیم فولاد خوزستان را در یک بازی بدون حساسیت در آخرین هفته لیگ برتر شکست بدهند.

 

دیدار رفت/ ورزشگاه یادگار امام 1-1

 

تراکتورسازی بعد از برد مقابل سپیدرود و تساوی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین فرصت را داشت تا در میزبانی از فولاد خوزستان 3 امتیاز را بگیرد و نیم‌فصل را با حضور در جمع تیم‌های نیمه بالای جدول به پایان ببرد؛ ولی آنها در دقیقه 66 با شوت تماشایی صابر حردانی دروازه خود را باز شده دیدند و در دقیقه 74 با گلزنی محمدرضا مهدی‌زاده توانستند گل تساوی را بزنند و تنها یک امتیاز بگیرند اما شاگردان پورموسوی با همین نتیجه 27 امتیازی شدند و با حضور در جایگاه سوم جدول دور رفت لیگ هفدهم را تمام کردند.

 

1306500

 


دیدار برگشت/ ورزشگاه غدیر اهواز ١-٠ به سود تراکتورسازی

 

 

شاگردان ساغلام در هفته پایانی لیگ برتر موفق شدند تا در اهواز با تک گل احسان پهلوان در دقیقه٧٨ به پیروزی برسند و با کسب این سه امتیاز در رده دهم قرار بگیرند، فولادی ها با این باخت نیز هفتم شدند و با لیگ هفدهم وداع کردند.

 

1306501

 

1306499

 

 

دیدگاه‌ها