کد خبر : 1527659 | 23 خرداد 1397 ساعت 15:54 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ پاناما

تیم ملی پاناما در گروه F رقابت ها، نماینده منطقه کونکاکاف خواهد بود.

معرفی تیم های جام جهانی 2018؛ پاناما

به گزارش "ورزش سه"، پاناما که برای اولین بار به مسابقات جام جهانی راه یافته، با تیم‌های انگلیس، بلژیک و تونس هم گروه شده است.

 

پاناما چگونه راهی جام جهانی شد

پاناما در مقدماتی جام جهانی در منطقه کونکاکاف، به رده سوم رسید و با پیروزی 2-1 مقابل کاستاریکا با یک گل جنجالی، برای اولین بار راهی جام جهانی شد.

 

1306543

 

 

بزرگترین نقطه قوت

 

پاناما احتمالا با بهترین بازیکنان تاریخ خود پا به رقابت ها گذاشته، ترکیبی از با تجربه ها مثل دروازه بانشان ژایمی پندو (36 ساله9، مدافع آنها فیلیپه بلوی (37 ساله)، بلاس پرز (36 ساله) و مهاجم و کاپیتان تیم، رومن تورس (32 ساله) در کنار  بازیکنان جوان و با استعدادی که می‌توانند در جام جهانی چهره شوند. میگل کامارگو (24 ساله)، مایکل موریو (22 ساله) و ریکارو آویلا (21 ساله) که به دنبال درخشش هستند.

 

بزرگترین نقطه ضعف

 

عدم وجود تجربه جام جهانی مطمئنا ضربه سختی به پاناما خواهد زد. حتی با اینکه بازیکنان پاناما در سطح بالایی توپ می‌زنند نیز موضوع حل نمی‌شود. گروه پاناما متشکل از بلژیک و انگلیس است و تونس نیز حریف دشواری خواهد بود. مطمئنا موج سرخ کار آسانی پیش روی خود نمی‌بیند.

 

ستاره تیم ملی پاناما

 

ژایمی پندو با 120 بازی ملی، دومین بازیکن تاریخ این کشور از لحاظ تعداد بازی ملی است. او برای دینامو بخارست بازی می‌کند و با این تیم قهرمانی لیگ رومانی را به دست آورد و او بین سال‌های 2005 تا 2013، بهترین گلر جام گلد کاپ بود. جامی که در هر دو دوره برگزاری اش، پاناما با شکست در فینال مقابل آمریکا نایب قهرمان شد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1306546

 

 

پیش بینی

 

هدف پاناما این است که در اولین جام جهانی اش بتواند نمایش خوبی داشته باشد. هر امتیازی که توسط این تیم کسب شود، یک نقطه مثبت است و البته با حضور تیم‌هایی مثل بلژیک، انگلیس و تونس، صعود از این گروه تقریبا غیرممکن است. سرمربی با تجربه پاناما، هرنان بولیو گوز می‌تواند با تیمش، رقبا را تا بیشترین حد ممکن اذیت کند.

 

تیم ملی پاناما در یک نگاه

 

کاپیتان: رومن تورس

سرمربی: هرنان داریو گومز

لقب: لس کانالروس ( موج سرخ)

رتبه در رنکینگ فیفا : 56

 

فهرست نهایی تیم ملی پاناما:

 

دروازه‌بان ها: خوسه کالدرون، خایمه پندو، الکس رودریگس 

 

مدافعان: فلیپه بالوی، هارولد کامینگس، فیدل اسکوبار، لوییس اوایه، رومن تورس، میشل موریو، اریک داویس، آدولفو ماچادو

 

هافبک‌ها: ادگارد بارسناس، آرماندو کوپر، آنیبال گودوی، گابریل گومس، والنتین پیمنتل، آلبرتو کینترو، خوسه لوییس رودریگس 

 

مهاجمان: آبدیل آرویو، اسماعیل دیاس، بلاس پرس،  لوییس تخادا، گابریل تورس 

دیدگاه‌ها