کد خبر : 1527769 | 12 خرداد 1397 ساعت 10:48 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی ایرانی‌ها در بین برترین هافبک‌های قاره

ستاره مراکش بهترین پاسور آسیا شد

یکی از مسن ترین بازیکنان حاضر در اردوی مراکش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین پاسور لیگ قهرمانان معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، با معرفی چهره هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و بسته شدن پرونده این بازی ها کنفدراسیون فوتبال آسیا در بررسی آماری تیم ها عملکرد بازیکنان برتر در پست های مختلف را منتشر کرد که در جدیدترین آمار ستاره 34 ساله مراکشی باشگاه الجزیره به عنوان بهترین پاسور آسیا معرفی شد.


مبارک بوسوفا که در حال حاضر به عنوان یکی از مهره های کلیدی هروه رنار نقش قلب تپنده رقیب نخست ایران در جام جهانی را برعهده دارد با نمایش درخشانی که در ترکیب الجزیره داشت با دادن 496 پاس عنوان بهترین هافبک پاسور آسیا را به خود اختصاص داد تا صدر جدول را در اختیار بگیرد.

 

1306659


این بازیکن که قرار است با پیراهن شماره 10 مراکش روز 25 خردادماه در ورزشگاه سن پطرزبروگ مقابل ایران صف آرایی کند در دو بازی الجزیره برابر پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان حریف اماراتی بود و با این آمار مشخص شد چرا هروه رنار سرمربی فرانسوی او را به سایر هافبک های جوان این کشور ترجیح داده است.


بعد از مبارک بوسوفا، کریم بوضیاف از الدحیل با 480 پاس در جایگاه دوم قرار گرفت بازیکنی که قرار است در یک چهارم نهایی با قهرمان قطر مقابل پرسپولیس به میدان برود. لی جائه سونگ از چونبوک کره با 470 پاس و ژاوی هرناندز کاپیتان اسپانیایی السد رقیب آتی استقلال با 458 پاس در رده های سوم و چهارم ایستادند تا جای خالی بازیکنان ایرانی در این فهرست مشهود باشد.

دیدگاه‌ها