کد خبر : 1527877 | 12 خرداد 1397 ساعت 16:34 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

زندگی جدید بدون اثری از گذشته

دوران جدید ستاره‌ها در تراکتور رقم می خورد

ستاره هایی که فصل هجدهم لیگ برتر را در تراکتور خواهند گذراند روزهای جدیدی را تجربه خواهند کرد. روزهایی که آنها باید خود را با شرایط جدیدی وفق دهند.

دوران جدید ستاره‌ها در تراکتور رقم می خورد

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازان پیش از آغاز لیگ هجدهم اوضاع متفاوتی را برای خود ترسیم کرده اند. آنها که تغییر و تحولات فراوانی را در زمینه های مدیریتی و فنی در خود ایجاد کردند این بار به دنبال ایجاد شرایطی هستند تا بتوانند اولین فصل خود در دوران جدید را با کمترین حاشیه آغاز کنند و با موفقیت به پایان برسانند. آنها به همین منظور اصولی در صدر خط مشی این فصل خود قرارداده اند تا به کمک آن بتوانند ستاره های تازه تراکتوری شده را با شرایط جدید این تیم آشنا کنند.

 

در روزهای اخیر دیدیم تعدادی از بازیکنان حاضر در بازار نقل و انتقالات به ناگاه تمامی پست های مربوط به صفحات اجتماعی اینستاگرام خود را پاک کرده اند. اتفاقی که با توجه به حجم کری خوانی ها(علی الخصوص برای سرخابی ها) و اظهارنظرهای مختلف بعید به نظر می رسید اما در نهایت به دلایلی مبهم اتفاق افتاد. پس از بررسی بیشتر دامنه بازیکنانی که دست به این کار زدند کوچکتر شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم بازیکنانی که مورد توجه تراکتورسازی تبریز قرار دارند یا با این تیم قرارداد بسته اند اقدام به این کار می کنند.

 

این موضوع پیش از این حداقل برای یک سرخ پوش و یک آبی پوش سابق که اتفاقا جزء بازیکنان کری خوان لیگ محسوب می شوند نیز اتفاق افتاد. محسن فروزان گلر گیلانی که این روزها برای دومین بار پیراهن تراکتور را به تن خواهد کرد اولین بازیکنی بود که به ناگاه تمام گذشته خود در اینستاگرام را پاک کرد تا با صفحه ای بدون حتی یک پست پا به تبریز بگذارد. فروزان که پیش از این هم با درخشش در دروازه همین تیم تراکتورسازی موفق شده بود خود را به فوتبال ایران معرفی کند و به تیم ملی نیز برسد این روزها به دنبال تکرار موفقیت با تبریزی هاست.

 

این دروازه بان که پیش از این بارها و بارها ارادت خود به استقلال را نشان داده بود و با به نمایش گذاشتن پست های مختلفی از این تیم، خود را یک آبی پوش تمام عیار نشان داده بود پس از عقد قرارداد با تراکتورسازان اقدام به پاک کردن پست های پیشین خود کرد و همین موضوع احتمالا هواداران تیم سابق او را به خطا انداخته است اما کاملا مشخص است این اتفاق نه به میل شخص او که به خاطر اصول جدید این باشگاه اتفاق افتاده است. با بررسی یکی دو پیج بازیکنان دیگر از جمله محسن مسلمان می توان این موضوع را کاملا فهمید.

 

اتفاقی که البته برای جلوگیری از حاشیه های مختلف پیش بینی شده و بدین ترتیب سرخ پوشان تبریزی به دنبال این هستند تا تیمی کم حاشیه و بدون مشکل را راهی رقابت های لیگ برتر کنند. با این حساب هم هواداران تیم های سابق بازیکنانی مانند فروزان، نباید به رفتار حرفه ای و جدید او خرده بگیرند و هم هواداران تیم جدید او باید از تعهد کامل بازیکنان اینچنینی اطمینان داشته باشند.

دیدگاه‌ها