کد خبر : 1527984 | 13 خرداد 1397 ساعت 10:00 | 105K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک ذوب‌آهن به تراکتورسازی رفت

هافبک فصل گذشته تیم‌های پدیده و ذوب‌آهن با باشگاه تراکتورسازی به توافق نهایی رسید.

هافبک ذوب‌آهن به تراکتورسازی رفت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتورسازی با وجود عدم انتخاب سرمربی، فعالیت‌اش در فصل نقل و انتقالات را آغاز کرده و تاکنون سه بازیکن جدید به خدمت گرفته که به نظر می‌رسد چهارمین خرید لیگ برتری آنها هم نهایی شده است.

 

اکبر ایمانی که فصل ۹۷-۹۶ را با پدیده مشهد آغاز کرد و همراه این تیم نتایج خوبی به دست آورد و از سوی دیگر به تیم ملی هم دعوت شد، در دور برگشت به ذوب‌آهن اصفهان رفت ولی اوضاع او در جمع شاگردان قلعه‌نویی خوب پیش نرفت تا حالا تنها بعد از یک نیم‌فصل راهی تیم دیگری شود.

 

این بازیکن ۲۶ ساله اردبیلی و سابق تیم ملی که فصل قبل در دو تیم پدیده و ذوب‌آهن مجموعا ۲۲ بازی انجام داد، با اتمام قراردادش با باشگاه اصفهانی، خبر از توافق نهایی با تراکتورسازی داد.

 

ایمانی در جدیدترین پیام خود نوشته است: «پسر ترک هستم و به آن افتخار می‌کنم؛ اگر قسمت شود می‌خواهم قهرمانی را همراه تراکتور تجربه کنم.» و از سوی دیگر باشگاه ذوب‌آهن هم در پیامی برای او آرزوی موفقیت کرده که این اتفاق نشان می‌دهد توافق و قرارداد ایمانی و تراکتورسازی نهایی شده است.

 

تراکتورسازی پیش از این محسن فروزان، علیرضا نقی‌زاده و محمد طیبی را به خدمت گرفته بود و اکبر ایمانی چهارمین خرید لیگ برتری آنها در نقل و انتقالات پیش فصل محسوب می‌شود.

 

1306891

 

1306890

دیدگاه‌ها