کد خبر : 1528065 | 13 خرداد 1397 ساعت 14:50 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

شور و حرارت در اردوی آماده‌سازی لاروخا

تمرین اسپانیا ؛ درها به روی شما باز است

لاروخا به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی این روزها تمرینات خود را با حضور تمام ستاره ها ادامه می دهد تا برنامه های آماده سازی را یک به یک طی کند.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی 2018 در شرایطی با پرتغال، ایران و مراکش در گروه B قرار گرفت که این بار طرفداران لاروخا امید زیادی به قهرمانی ستاره های خود بعد از کابوس دوره قبل در برزیل دارند. تیمی پرستاره که خولیو لوپتگی به عنوان رهبر این گروه رویاهای زیادی برای رسیدن به دومین جام جهانی بعد از آفریقای جنوبی 2010 دارد.


اسپانیا که در تمام بازی های تدارکاتی قبلی خود از جمله بازی با آرژانتین به بردهای پرگل و روحیه ساز رسید این بار خود را برای دو بازی با سوئیس و همین طور تونس آماده می کند، جدال هایی که قرار است در اسپانیا و شهر کراسنودار روسیه برگزار شود تا لاروخا برای اولین بازی خود در گروه B مقابل پرتغال قهرمان اروپا به عنوان فینال زودرس گروه آماده باشد.

 

1306975

 

1306976


تمرینات اسپانیا با حضور تمام ستاره ها در ورزشگاه دلاکرامیکا شهر ویارئال زیر نظر کادر فنی در حالی پیگیری می شود که در هر جلسه تمرینی بین 4 تا 5 هزار تماشاگر برای حمایت از این تیم به ورزشگاه می آیند درست مثل آخرین جلسه تمرینی که عصر دیروز برگزار شد تا لوپتگی شاگردانش را برای جدال دوستانه با سوئیس آماده کند.


دیوید دخیا دروازه بان اول اسپانیا با ابراز رضایت از شرایط اردوی تیم گفت:« واقعا هیجان زیادی برای حضور در جام جهانی داریم چون با این پتانسیل امید زیادی هست که بتوانیم به آن چه شایسته اش هستیم برسیم. ما یک تیم عالی با گروهی از بازیکنان فوق العاده هستیم که اشتیاق زیادی برای کسب افتخار دارد».

 

1306977

 

1306978


در جلسه تمرینی دیروز اسپانیا لوپتگی تمرینات فشرده و سرعتی برای شاگردانش در نظر گرفته بود که به نوشته خبرنگار دیلی میل در تفکرات تاکتیکی سرمربی اسپانیا یوردی آلبا و سرخیوبوسکتس برخلاف شرح وظایفی که در بارسلونا با آن روبرو بودند این بار در فضایی کاملا متفاوت کار می کردند تا جایی که جنگندگی و دریبل های آنها بسیار بیشتر شده بود. در کنار این دو نفر آندرس اینیستا قرار داشت که به عنوان مغز متفکر تیم تمام توپ ها به او ختم می شد تا نقش کلیدی اش بیشتر از همیشه به چشم بیاید.


لاروخا بعد از بازی با سوئیس در شهر ویارئال خود را برای سفر به روسیه و اقامت در کمپ مدرن و گران قیمت شهر کراسنودار آماه خواهد کرد، جایی که شاگردان لوپتگی آخرین بازی دوستانه خود قبل از بازی بزرگ با پرتغال در گروه B جام جهانی را مقابل تونس برگزار خواهد کرد. اولین آزمون اسپانیا در جام جهانی یک فینال بزرگ مقابل پرتغال قهرمان اروپا و کریس رونالدو خواهد بود، تیمی که شنبه شب مقابل بلژیک در غیاب کاپیتان اول خود به تساوی بدون گل قناعت کرد.


دخیا در خصوص بازی با پرتغال در اولین روز جام جهانی گفت:« ما هشت سال پیش وقتی قهرمان جام جهانی شدیم تورنمنت را با برد آغاز کردیم و این هم برای تکرار آن موفقیت باید با برد استارت بزنیم تا شروعی فوق العاده داشته باشیم.هدف ما این است سعی و تلاش خود را انجام بدهیم تا از فوتبالی که بازی می کنیم لذت ببریم و در کنار آن باعث رضایت طرفداران مان شویم تا به همین شکل بتوانیم به قهرمانی جام جهانی هم برسیم».

 

1306979

 

1306980

 

1306981

 

1306982

 

1306983

 

1306984

دیدگاه‌ها