کد خبر : 1528479 | 15 خرداد 1397 ساعت 19:28 | 321.2K بازدید | 0 دیدگاه

حضور 90 هزار نفری در آزادی را جشن نگیرید؛

جریمه 75 هزار دلاری سرخابی‌ها در آسیا!

فدراسیون فوتبال آسیا سرخابی ها را به دلیل حضور بیش از اندازه تماشاگران جریمه کرد.

جریمه 75 هزار دلاری سرخابی‌ها در آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا سه باشگاه استقلال، پرسپلولیس و ذوب آهن را به شدت جریمه کرد.


بر اساس احکام اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال آسیا در روز سه شنبه، باشگاه استقلال با 3 تخلف رقم 50 هزار دلار جریمه شد که این رقم در صورتیکه استقلالی ها به آن اعتراض نکنند، از رقم پاداش های این تیم کم خواهد شد.


پرتاب اشیا و مواد دودزا و آتش زا در دیدار با ذوب آهن رفت و برگشت و حضور هواداران روی راه پله ها که باعث شد جمعیت حاضران در ورزشگاه بیش از تعداد صندلی ها شود، دو دلیلی است که باعث شده تا استقلال با جریمه سنگین فدراسیون فوتبال آسیا رو به رو شود.


استقلال به دلیل حضور تماشاگران خود روی پله های ورزشگاه آزادی و جا دادن بیش از 90 هزار تماشاگر در دیدار با العین، 25 هزار دلار جریمه شده است که 5 هزار دلار آن به دلیل تکرار این تخلف اعمال شده است.


پرسپولیسی ها نیز وضعیتی مشابه استقلال دارند. این باشگاه 24 هزار 500 دلار به دلیل حضور هواداران روی پله ها و البته پرتاب اشیا جریمه شده که سهم پرتاب اشیا، مواد آتش زا و دودزا به داخل زمین به دلیل تکرار شدن آن، 20 هزار دلار است. همچنین قرمزهای پایتخت جریمه 2 هزار دلاری جداگانه ای به دلیل اطلاعات ناقص روی بلیت های یکی از دیدارهای خانگی خود باید پرداخت کنند که رقم جریمه آنها را به 26هزار و 500 دلار می رساند.


ذوب آهن البته در این جدول اعلام شده کمترین جریمه را دارد و جریمه این تیم 15 هزار دلار است. این جریمه به دلیل مواد آتش زا به داخل زمین در دیدار با استقلال اعمال شده است.


این جرایم از پاداش این باشگاه ها کم خواهد شد و البته باشگاه ها 30 روز فرصت دارند تا نسبت به این احکام اعتراض کنند. اعتراضی که به نظر می رسد با توجه به مستندات کمیته انضباطی، بی ثمر خواهد بود.

دیدگاه‌ها