کد خبر : 1528798 | 17 خرداد 1397 ساعت 18:32 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

نباید این بازی را از دست بدهیم

دژاگه: بازی لیتوانی آخرین فرصت برای آماده‌سازی است

کاپیتان دوم تیم ملی که در دومین دوره حضور خود در جام جهانی به سر می برد درباره شرایط تیم ملی و البته اوضاع خود، پیش از آغاز رسمی تمرین امروز به صحبت پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه درباره شرایط تیم ملی پس از حضور در مسکو گفت: شرایط خوبی در روسیه داریم. بهرحال ما پس از ورود مورد استقبال شهردار مسکو و رئیس باشگاه لوکوموتیو قرار گرفتیم که باید از آنها تشکر کنم. شرایط کمپ لوکوموتیو بسیار خوب است و ما خودمان را آماده چند روز آینده می کنیم که زندگی واقعی مان در روسیه آغاز خواهد شد.


او درباره دیدار برابر لیتوانی با توجه به رنکینگ پایین این تیم گفت: لیتوانی تیم خوبی است و نمی توان درباره این تیم گفت که تیم مهمی نیست. الان درباره هیچ کدام از تیم های دنیا نمی توان این حرف را زد چرا که همانطور که اخیرا دیدیم بسیاری از تیم های بزرگ دنیا در مقابل تیم های کوچکتر به مشکل افتادند. بهرحال بازی برابر لیتوانی آخرین فرصت ما برای آماده سازی است که نباید آن را از دست بدهیم.


دژاگه درباره حضور سه بازیکن تیم ملی در روسیه و تاثیر آنها در بازی های پیش رو گفت: طبیعتا حضور هر کدام از بازیکنان در تیم ملی اهمیت خاصی دارد و فکر میکنم این سه بازیکن که تجربه حضور در روسیه و بازی در این آب و هوا و زمین ها را دارند می توانند به تیم ملی کمک کنند.

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها