کد خبر : 1528915 | 18 خرداد 1397 ساعت 14:36 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین کاپیتان؛ مساله مهم حریف پرسپولیس

یوسف المساکنی کاپیتان الدحیل برای ادامه درمان خود در بیمارستان اسپیتار شهر دوحه حضور یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم الدحیل در قطر سه گانه را کسب کرد و با ٨ برد متوالی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و حریف پرسپولیس تهران شد.

 

شاگردان جمال بلماضی در مصاحبه های خود اعلام کرده اند به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند و به کمتر از آن راضی نیستند.

 

روزنامه استادالدوحه در گزارشی امروز  درباره وضعیت خارجی های الدحیل نوشت:

 

مساکنی و ادامه درمان در اسپیتار


یوسف المساکنی کاپیتان تونسی تیم الدحیل در آخرین بازی تیمش در لیگ ستارگان از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و تمامی مسابقات را از دست داد.

مساکنی جام جهانی را نیز از دست داد و سپس به آمریکا رفت تا عمل جراحی رباط صلیبی خود را انجام بدهد. او اکنون به دوحه سفر کرده تا در اسپیتار یکی از مجهزترین بیمارستان های دنیا ادامه درمانش را انجام بدهد.

 

سه خارجی دیگر می مانند

 

یوسف العربی با ٢٦ گل زده در فصل قبل آقای گل لیگ ستارگان شد و اکنون با ٩ گل در صدرجدول گلزنان آسیا نیز قرار دارد. مطمئنا الدحیلی ها او را به هیچ عنوان از دست نخواهند داد.

نام تای هی ستاره کره ای که البته در لیست کشورش در جام جهانی حضور ندارد، بعد از غیبت مساکنی بیشترین زحمت را کشید و در میانه زمین غیبت او را جبران کرد. لوکاس مندز برزیلی در خط دفاعی نیز یک مهره سنگین به حساب می  آید و هر سه بازیکن در لیست بلماضی برای فصل آتی قرار خواهند داشت.

 

بلایلی جانشین مساکنی می شود؟


یوسف البلایلی مهاجم الجزایری که در لیگ تونس بازی می کند اصلی ترین گزینه برای جانشینی مساکنی در الدحیل است، البته از روبینیو نیز برای حضور در این تیم یاد می شد. به نظر می رسد مربی آفریقایی برای جانشینی بازیکن تونسی خود سعی دارد تا یک بازیکن آفریقایی با کیفیت را به خدمت در بیاورد و با خرید ستاره نام آور توازن تیمش را به هم نریزد.

 

1307950

دیدگاه‌ها