کد خبر : 1528930 | 18 خرداد 1397 ساعت 15:59 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

نابینایان آریایی به دنبال افتخار بزرگ

ایران – آرژانتین؛ استارت جام جهانی در مادرید

مسابقات جام جهانی نابینایان از روز گذشته در مادرید اسپانیا آغاز شده و از دقایقی دیگر نیز ایران به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

ایران – آرژانتین؛ استارت جام جهانی در مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در مراسم افتتاحیه این مسابقات که روز گذشته در مادرید آغاز شده، محمد حسن فدایی فرد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا و جمعی از دیپلمات های نمایندگی کشورمان نیز حضور داشتند، دو نفر از هر تیم شرکت کننده با در دست داشتن پرچم کشورشان و در حالی‌ که سرود ملی‌ آن کشور نواخته می شد، رژه رفتند .


میگل کاربایدا رئیس کمیته پارالمپیک اسپانیا در آغاز این افتتاح که در زمین فوتبال مدرسه ساگرادو کورازون محل برگزاری این مسابقات برگزار شد در سخنانی ابراز امیدواری کرد که در این مسابقات ، شاهد رفتار شایسته ورزشی و دوستی‌ باشیم .


جام جهانی‌ فوتبال نابینایان - اسپانیا طی روزهای 7 الی‌ 17 ژوئن (17 الی‌ 27 خردادماه) در مادرید برگزار می‌‌شود و طبق این برنامه ایران امروز مقابل آرژانتین قرار خواهد گرفت. این مسابقات با حضور 16 تیم اسپانیا، ترکیه، مغرب، تایلند، آرژانتین، فرانسه، کلمبیا، ایران، چین، روسیه، مکزیک، کره جنوبی، برزیل، انگلیس، کاستاریکا و مالی برگزار خواهد شد. در ادامه قرعه کشی و گروه‌بندی این مسابقات را مشاهده خواهید کرد.


گروه اول ( اسپانیا ، ترکیه ، مغرب و تایلند)
گروه دوم ( آرژانتین ، فرانسه ، کلمبیا و ایران)
گروه سوم (چین ، روسیه ، مکزیک و کره جنوبی)
گروه چهارم (برزیل ، انگلیس ، کاستاریکا و مالی‌)


در روز اول این مسابقات در روز گذشته و بعد از مراسم افتتاحیه دو تیم اسپانیا و تایلند به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با نتیجه 2 بر 1 ، تیم آسیایی را شکست داد .


تیم ایران که برای نخستین بار در مسابقات جام جهانی‌ شرکت می‌ کند نیز از دقایقی دیگر در نخستین دیدار خود به مصاف آرژانتین خواهد رفت .


برنامه دیدارهای تیم ملی ایران به این شکل است:


18 خرداد - آرژانتین و ایران ساعت 16 و 30‌ دقیقه
20 خرداد - فرانسه و ایران ساعت 19
22خرداد - کلمبیا و ایران ساعت 19

 

از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌‌کنند و تیم‌های صعود کننده از گروه A و C و تیم های صعود کننده از گروه های B و D در مرحله بعدی به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها