کد خبر : 1529009 | 18 خرداد 1397 ساعت 23:51 | 72.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان 2 - 1 عربستان؛ باخت آبرومندانه شاهین‌های سبز

تیم ملی آلمان موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه 1-2 عربستان را مغلوب کند.

آلمان 2 - 1 عربستان؛ باخت آبرومندانه شاهین‌های سبز

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی محسوب می شود، امشب طی دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی عربستان رفته و در نهایت موفق شد با 2 گل تیمو ورنر و گل به خودی بازیکن حریف عربستان را مغلوب کند.

 

1308066

 

ژرمن ها بازی را بهتر آغاز کرده و موفق شدند در همان دقیقه 8 و روی پاس دیدنی مارکو رویس و ضربه تمام کننده تیمو ورنر به گل اول برسند.

 

دقایقی بعد مارکو رویس می توانست با یک ضربه والی دیدنی زننده گل دوم آلمان باشد اما شوت دیدنی او به دیرک دروازه برخورد کرد. در دقیقه 33 همکاری رویس و مولر می توانست به گل منتج شود اما ضربه سر ورنر با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1308067

 

اما در دقیقه 44 آلمان روی همکاری دیدنی بازیکنان خود و ارسال ورنر با اشتباه و گل به خودی عمر الهوساوی به گل دوم هم دست یافته و با برتری 0-2 راهی رختکن شدند.

 

با شروع نیمه دوم آلمان می توانست توسط دراکسر به گل سوم هم برسد اما ضربه او با واکنش زیبای المعیوف دور شد.

 

اما در ادامه تیم ملی عربستان پیش کشید و چند موقعیت خوب را نیز خلق کرد که با بی دقتی از دست رفت. اما در دقیقه 84 این تیم به یک ضربه پنالتی دست یافت که ضربه محمد السهلاوی توسط تراشتگن مهار شد اما روی ریباند جاسم اختلاف را به حداقل رساند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد تا آلمان 1-2 عربستان را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها