کد خبر : 1529037 | 19 خرداد 1397 ساعت 09:36 | 56.3K بازدید | 0 دیدگاه

با جدایی 13 بازیکن و 2 مربی؛

خوزستان، تنهای تنها شد! (گزارش)

علی رغم صعود یک تیم خوزستانی به لیگ برتر، فوتبال این استان شرایط خوبی را سپری نمی کند و با بحران های مختلفی روبرو است.

خوزستان، تنهای تنها شد! (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، سقوط نفت تهران و صعود نفت مسجد سلیمان، تعداد نماینده های خوزستان را با تهران برابر کرد. خوزستانی ها 4 تیم در لیگ هجدهم خواهند داشت و به نوعی، می توانند 12 امتیاز را از تیم های مدعی در شهر خود بگیرند.

 

با این حال، تیم های این استان روزهای سختی را در فصل نقل و انتقالات می گذرانند و با تنش های گوناگونی دست و پنجه نرم می کنند. استقلال خوزستان که قهرمان لیگ پانزدهم بوده است، 8 بازیکن خود را جدا شده می بیند و سرمربی این تیم، عبدالله ویسی نیز به دلیل مشکلات فراوان عطای این تیم را به لقایش بخشیده است. 

 

بازیکنان جدا شده استقلال، جزو مهره های تاثیرگذار این تیم بودند. شیخ ویسی و داوودی دروازه بان های شماره یک و دو، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، میثم دورقی، یونس دلفی، حکیم نصاری و جونیور مارینی بازیکنانی هستند که به احتمال فراوان لیگ هجدهم را با پیراهن تیم دیگری آغاز خواهند کرد؛ بازیکنانی که اکثرشان از خوزستان به فوتبال ایران معرفی شدند اما اکنون شاید دیگر نتوانند در خوزستان فوتبالشان را ادامه دهند.

 

صنعت نفت آبادان نیز شرایط خوبی ندارد. فراز کمالوند مربی موفق این تیم که یکی از بهترین فصول آبادانی ها را در لیگ هفدهم رقم زد، در پایان فصل از این تیم جدا شد و با جدایی او، حداقل مسعود ابراهیم زاده، جاسم کرار و مرتضی اسدی آبادان را ترک خواهند کرد. چند روز پیش پائولو سرجیو به عنوان سرمربی جدید نفت معرفی شد اما در روزهایی که سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن و دیگر تیم ها ستاره های لیگ را جذب می کنند، فعلا خبری از نقل و انتقالات نفت آبادان نیست.

 

اوضاع نفت مسجد سلیمان، تیم تازه لیگ برتری شده و قهرمان لیگ یک که فعلا وارد بازار نقل و انتقالات نشده و تنها به حفظ محمود فکری بسنده کرده است. وضع این تیم آنقدر نابسامان است که میلاد میداوودی کاپیتانشان نیز انتقادهایی را به مدیران انجام داده بود.

 

در این بین فولادی ها هم هنوز بازیکنی جذب نکرده اند اما شاید فولاد بزرگترین امیدواری فوتبالدوستان خوزستانی باشد. آن ها حامد لک و امید زلیکانی را از دست داده اند اما می توان امیدوار بود به سبب تداوم حضور پورموسوی و آکادمی قدرتمندشان، حضور پرقدرتی در لیگ هجدهم داشته باشند.

 

اما جدا از همه این ها، کسی از زمان افتتاح فولاد آرنا که قرار بود در بازی پرسپولیس افتتاح شود، خبر دارد؟

دیدگاه‌ها