کد خبر : 1529195 | 19 خرداد 1397 ساعت 18:23 | 75.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با رادیو کاتالونیا

گواردیولا: دوست دارم به بارسلونا برگردم

پپ گواردیولای ٤٧ ساله در زمره ی یکی از بهترین و موفق ترین مربیان جهان فوتبال به شمار می رود .

گواردیولا: دوست دارم به بارسلونا برگردم

به گزارش "ورزش سه"، این مربی اسپانیایی با منچسترسیتی در فصل سپری شده ی لیگ جزیره ، با نوزده امتیاز اختلاف نسبت به رقیب هم شهری خود - منچستر یونایتد - به عنوان قهرمانی دست یافت . 

اما در مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مانع سختی به نام لیورپول و یورگن کلوپ برخورد کرد و در نهایت ناکام ماند . 

این کاتالانیایی موفق اما از آینده و برنامه اش می گوید و اینکه دوست دارد دوباره به باشگاه محبوبش - بارسا - باز گردد . 

 

 

1304339

 

 

در مصاحبه با رادیو کاتالانیا این چنین می گوید :"همیشه تصور من این بوده است که روزی دوران حرفه ای خود را در جایی به پایان برسانم که از آنجا آغاز نموده ام . پس این امکان هست که روزی دوباره به بارسا برگردم و جوانان این باشگاه را تعلیم دهم ." 

 

گواردیولا در سال ٢٠٠٧ ، ابتدا هدایت تیم دوم باشگاه را عهده دار شد و خیلی زود - با گذشت فقط یک سال - بر روی نیمکت تیم اصلی بارسلونا نشست .

"بارسا ، جایی است که همیشه از آن خاطرات خوب داشته ام - برایم با اهمیت بود ، کار فشرده و جدی ، اما بدون فشار و هفته ای یک بازی.."

 

 

1298536

 

 

او در ادامه از مسئولیت و دوران حضور خود در بایرن مونیخ می گوید :"دوران حضور من در مونیخ ، نباید بر مبنای عدم فتح لیگ قهرمانان اروپا ، مورد داوری و قضاوت قرار گیرد . بایرن باشگاهی بزرگ با بازیکنانی که همه از دوستانم هستند . در ما این میل بود که همه ی جام ها را فتح کنیم ، اما خوب ، فاکتورها و عوامل متعددی هستند که همیشه تاثیرگزار بوده اند."

 

در حال حاضر ، او تمام تمرکز خود را روی باشگاه منچسترسیتی گذاشته است . بعد از دومین حضورش در لیگ جزیره ، حالا دیگر این سوپر مربی فوتبال متقاعد شده است که سبک بازی مورد نظرش در تیم نهادینه شده است :"سرانجام ما به آن چیزی که مدنظرمان بود ، دست یافتیم . تیم همانطور که می خواستیم و در برنامه مان بود ، در زمین بازی می کرد . اما با این وجود ، این همه ی چیزی نیست که ما به دنبالش هستیم ، هنوز ظرفیت آن را داریم که بهتر و بهتر شویم ."

 

دیدگاه‌ها