کد خبر : 1529220 | 19 خرداد 1397 ساعت 20:39 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: امیدوارم وضعیت مالک سپیدرود مشخص شود

سرمربی سپیدرود رشت امروز کار خود را با حضور در این شهر و با کار استعدادیابی از تیم شروع کرد.

کریمی: امیدوارم وضعیت مالک سپیدرود مشخص شود

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی طبق وعده‌ای که داده بود امروز در رشت حضور یافت و برنامه آماده سازی سپیدرود را با استعدادیابی از بازیکنان جوان آغاز کرد. وی در این خصوص گفت: خوشحالم که در شهر خودمان هستیم دوباره و کارمان را با استعدادیابی از بازیکنان جوان آغاز کردیم. همه تیم‌ها در حال جذب بازیکن هستند اما تکلیف ما مشخص نیست. حرف و حدیث زیاد است و هواداران طی این مدت حرف زیادی شنیدند. امروز و فردا کار استعدادیابی را دنبال خواهیم کرد و امیدواریم طی روزهای آینده تکلیف مدیریت باشگاه نیز مشخص شود.


وی با اشاره به فرصتی که در حال از دست رفتن است و با اشاره به استارت قدرتمند دیگر تیم‌ها گفت: ما قرار بود از 10 خرداد این کار را آغاز کنیم و از این روزها تمرینات اصلی را دنبال کنیم. اکنون دیگر تیم‌ها در حال جذب بازیکن هستند اما ما تازه کار را آغاز کردیم و مشکلات به وجود آمده باعث اختلال در روند آماده سازی شده است.


وی در خصوص حضور دست نشان در این تیم و حواشی به وجود آمده و حمایت لیدرها از علی کریمی گفت: من از این کارها خوشم نمی آید. من امروز هم با هوادارانی که آمده بودند و حمایت می‌کردند صحبت کردم. شاید یک روز هم من بروم و یک نفر دیگر بیاید و شرایط خوب شود. باید همه به دنبال حمایت از تیم باشند و این تیم است که همیشه می‌ماند. بازیکن، سرمربی و مدیران می‌آیند و می‌روند و این تنها تیم است که می‌ماند.

دیدگاه‌ها