کد خبر : 1529224 | 19 خرداد 1397 ساعت 21:52 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

تن زاده: من مالک باشگاه سپیدرود هستم

در شرایطی که گفته می‌شد فرمانداری گیلان طی جلسه‌ای که امروز داشته مالکیت باشگاه را از تن زاده گرفته او نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

تن زاده: من مالک باشگاه سپیدرود هستم

به گزارش "ورزش سه"، تن زاده در شرایطی روی خط برنامه چهارسوی لیگ آمد که ابتدا گلایه خود را بابت خواندن نامش با عنوان مالک سابق اعلام کرد: برای من جالب بود که مرا مالک اسبق خواندید. وقتی اطلاعات درستی ارائه نشده این مساله نباید به این شکل مطرح شود و تنها به خاطر عدم اطلاع و سواد مربوط به این موضوع است.


وی ادامه داد: مالکیت باشگاه طی روال قانونی به من داده شد. به لحاظ حقوقی اگر بخواهیم بخش عمده ای از تعهدات انجام شد. اداره کل نقش حکم را برعهده دارد و اگر ما تعهدات را انجام ندادیم می‌تواند ورود کند. ما تیم را در لیگ نگه داشتیم و مالک قانونی باشگاه هستیم. هیچ بیانیه و اطلاعیه رسمی در خصوص اینکه مالکیت باشگاه از بنده سلب شده نیست.


تن زاده با اشاره به عملکردش در این تیم گفت: تیم سپیدرود نیاز به آرامش دارد. وقتی قرار است فردا مصوبات اعلام شود چرا اکنون پیش داوری صورت می‌گیرد. این موضوع که دوستان در بحث قرارداد مطرح می کنند مربوط به بازیکنانی است که دو سال یا شاید بیشتر طلب داشتند و اگر طی مدت آتی هم انجام شود مشکلی پیش نمی آید. ما اکنون باید تیم کنونی را آماده و مهیا کنیم. وقتی سرمایه دار ورود می کند نیاز به امنیت و آرامش دارد. هیچ وقت سرمایه گذاری با تحریک و ناآرامی نمی تواند کار را پیش ببرد.

 

دیدگاه‌ها