کد خبر : 1529279 | 20 خرداد 1397 ساعت 10:52 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیمهای ملی کشتی ناشنوایان عازم روسیه شدند

تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان امروز یکشنبه 20 خرداد راهی روسیه شدند.

تیمهای ملی کشتی ناشنوایان عازم روسیه شدند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، رقابت‌های قهرمانی جهان کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان در دو بخش جوانان و بزرگسالان از 22 خرداد در ولادیمیر روسیه برگزار می‌شود و تیم‌های ملی آزاد و فرنگی ناشنوایان امروز یکشنبه 20 خرداد عازم این رقابتها شد.

 

ترکیب تیم کشتی آزاد ناشنوایان در رده سنی جوانان در رقابتهای قهرمانی جهان را رضا علی‌نژاد در ۵۷ کیلوگرم، خشایار قیصری فیروز در ۶۱ کیلوگرم، ناصر کریمی در ۶۵ کیلوگرم، عرفان توتونچی در ۷۰ کیلوگرم، حمیدرضا کنعانی در ۷۴ کیلوگرم، حمیدرضا خواجه در ۷۹ کیلوگرم، سیدعلی عباسپور در ۸۴ کیلوگرم، علی شکیبازاده در ۹۲ کیلوگرم، مهدی ملکوتی اصل در ۹۷ کیلوگرم و سعید فروتن‌نژاد در ۱۲۰ کیلوگرم تشکیل می‌دهد.

 

سرمربیگری تیم کشتی آزاد جوانان را داود رخش خورشید برعهده دارد و سامان مردانی، ایرج طهماسبی، سیدجلال عسگری، احسان درستکار و حسین غلامزاده به عنوان مربیان در مسابقات جهانی روسیه برعهده خواهند داشت.  

 

همچنین در بخش بزرگسالان، محمدسیاهوشی در وزن ۵۷ کیلوگرم، کیوان رستم آبادی در ۶۱ کیلوگرم، امیر صمدی پیرغیبی در ۶۵ کیلوگرم، حسین نوری داشلجه در ۷۰ کیلوگرم، حسن دریکوند در ۷۴ کیلوگرم، سعید یونسی هیسکندی در ۷۹ کیلوگرم، محسن منوچهر تلوری در ۸۶ کیلوگرم، محمد رسول قمرپور در ۹۲ کیلوگرم، اکبر صابری در ۹۷ کیلوگرم و محمدمحبوبی جوقان در ۱۲۰ کیلوگرم ترکیب تیم اعزامی کشتی آزاد در مسابقات جهانی روسیه را تشکیل می‌دهند.

 

هدایت این تیم را پژمان درستکار (سرمربی) و رضا نوذر ایرانی و عظیم سبزوار و قاسم عسگری (مربیان) بر عهده خواهند داشت.

 

در بخش فرنگی و در رده سنی جوانان، پویا رضایی امرایی در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمد حسین نریمانی در ۶۰ کیلوگرم، بهزاد معرفت در ۶۳ کیلوگرم، رضا اسماعیلی در ۶۷ کیلوگرم، مهدی رستمی در ۷۲ کیلوگرم، سجاد اژده در ۷۷ کیلوگرم، علی غفاری صومعه اولیایی در ۸۲ کیلوگرم، شاهین حسین‌زاده ضرون در ۸۷ کیلوگرم، محمد نظرزاده در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین فریدون‌زاده در ۱۲۰ کیلوگرم نفرات اعزامی در کشتی فرنگی جوانان را تشکیل می‌دهند.

 

هدایت این تیم را عبدالله عزیزپور (سرمربی) و محمود بیگی‌زاده و ابراهیم نوری (مربیان) تشکیل می‌دهند.

 

همچنین سیدصادق ابوالوفایی در وزن ۵۵ کیلوگرم، مهدی صدری کورعباسلو در ۶۰ کیلوگرم، مهدی بخشی در ۶۳ کیلوگرم، علی فراهانی در ۶۷ کیلوگرم، محمد سیاهپوش در ۷۲ کیلوگرم، مجید توکلی در ۷۷ کیلوگرم، ابوذر ربیع‌زاده هفشجانی در ۸۲ کیلوگرم، میثم قبشه دزفولی در ۸۷ کیلوگرم، احسان نعمتی در ۹۷ کیلوگرم و هاشم بیابانی رشته رودی در ۱۲۰ کیلوگرم ترکیب تیم کشتی فرنگی ناشنوایان در رده سنی بزرگسالان را تشکیل می‌دهد.

 

حسن رنگرز سرمربی این تیم است و محمد مرادی، مهردادکریم‌پور، مسلم شیرزاد و حسین رنگرز مربیان تیم فرنگی در مسابقات جهانی روسیه هستند.

 

مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان در دو بخش جوانان و بزرگسالان از روز سه‌شنبه 22خرداد در ولادیمیر روسیه آغاز می‌شود و تا ۳۰ خرداد ادامه خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها