کد خبر : 1529398 | 20 خرداد 1397 ساعت 17:00 | 94.2K بازدید | 0 دیدگاه

امیری –بیرانوند؛ نگرانی بابت درخشش در روسیه

پرسپولیس نمی‌خواهد دو ستاره‌اش را از دست بدهد

از بین 5 بازیکنی که قراردادشان به پایان رسیده، 3 بازیکن جدا شده‌اند و وضعیت دو بازیکن دیگر نیز همچنان نامشخص است.

پرسپولیس نمی‌خواهد دو ستاره‌اش را از دست بدهد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس همچنان در انتظار رای نهایی فیفا و دادگاه عالی ورزش در خصوص محرومیت نقل و انتقالاتی است و در این بین از 5 بازیکنی که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده بود 3 بازیکن جدایی‌شان را از این تیم نهایی کردند.


صادق محرمی در حال نهایی کردن روند مذاکراتش با دیناموزاگرب است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد راهی کرواسی خواهد شد و فرشاد احمدزاده نیز که شایعه انتقالش به لیگ لهستان مطرح شده در پستی اینستاگرامی با انتقاد از هواداران جدایی رسمی خود را از این اعلام کرده و در نهایت محسن مسلمان نیز به تفاهم با برانکو ایوانکوویچ دست نیافت تا راهی ذوب آهن شود. از بین بازیکنان باقی مانده نیز کمال کامیابی نیا با حضور در ترکیه به دنبال مذاکره با تیمی در این کشور است و هیچ پاسخی به درخواست باشگاه و ضرب الاجل حمیدرضا گرشاسبی نداده و وحید امیری نیز همه چیز را به بعد از جام جهانی موکول کرده است.


در این بین برخی بازیکنان این تیم نیز با پیشنهاداتی مواجه شده‌اند که در این مقطع ترجیح داده‌اند با توجه به محرومیت باشگاه به کار خود در این تیم ادامه دهند. محمد انصاری و علی علیپور دو بازیکنی بودند که با پیشنهاداتی مواجه شدند اما ترجیح داده‌اند در این شرایط به کار با این تیم ادامه دهند.


در خصوص دو بازیکن دیگری که قراردادشان به پایان رسیده نیز هنوز وضعیت روشنی وجود ندارد. کامیابی نیا طی هفته گذشته راهی ترکیه شده و پاسخی نیز به درخواست باشگاه نداده است و شایعاتی در خصوص مذاکرات او با تیم‌های این کشور وجود دارد. وحید امیری نیز با علم به اینکه احتمالا بعد از جام جهانی با پیشنهاداتی برای لژیونر شدن مواجه شود هنوز پاسخی به باشگاه نداده و پیش از عزیمت به اردوی تیم ملی در روسیه اعلام کرده بود بعد از این تورنمنت تکلیف خود و باشگاه را مشخص خواهد کرد.


شایعات دیگر در خصوص علیرضا بیرانوند وجود دارد؛ دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که طی دو فصل اخیر در این تیم به آمار مناسبی از حیث دریافت گل و کلین شیت در راس اخبار قرار دارد. او که در فصل گذشته نیز پیشنهاد حضور در تیم فنرباغچه را به دنبال خود می‌دید در نهایت در این تیم باقی ماند اما شایعاتی در خصوص انتقال قریب الوقوع او بعد از جام جهانی وجود دارد. علیرضا بیرانوند که تمایل خود برای تمدید قرارداد این تیم به مدت دو فصل دیگر را اعلام کرده بود تا همچنان قراردادی 5 ساله با باشگاه داشته باشد، به دنبال این است تا با حضور در فوتبال اروپا بتواند طعم لژیونر شدن را نیز بچشد. این البته بستگی زیادی به عملکرد او در جام جهانی و مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال خواهد داشت.


تمایل این دو سهمیه پرسپولیس برای درخشش احتمالی در جام جهانی و سپس لژیونر شدن باعث شده تا اکنون موج نگرانی در اردوگاه سرخپوشان با توجه به فقر بازیکنان و محرومیت از نقل و انتقالات افزایش یابد. شاید هر سیو علیرضا بیرانوند و هر حرکت انفجاری و تکنیکی از وحید امیری در کنار شور و وجدی که در بین فوتبالدوستان به وجود می‌آورد یک نگرانی بزرگ نیز برای احتمال جدایی آنها نیز شکل دهد. شاید اگر محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس لغو شود آنها با خیالی آسوده تر نسبت به درخشش و تمایل این بازیکنان برای حضور در فوتبال اروپا روی خوش نشان دهند و به همین منظور اکنون همه در انتظار یکم تیرماه و پاسخ قطعی فیفا در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باشند.

دیدگاه‌ها